IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

I väntant (X-arbete)

3 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

I väntant  (X-arbete) Empty I väntant (X-arbete)

Inlägg av Bryggarn lör mar 24 2012, 09:43

Är i slutet på min akademiska karriär och måste göra ett x arbete. letar folk att göra något åt !

är det nån av alla er! privatperson som företag som behöver får en hemsida uppfixad eller skapad.

så är jag tillgänglig för gratis arbete i 10 veckor ...

orkar inte skriva mer fint , ni känner ju mig

mvh Bryggis.!!
Bryggarn
Bryggarn


Till överst på sidan Gå ner

I väntant  (X-arbete) Empty Sv: I väntant (X-arbete)

Inlägg av Matt_Public lör mar 24 2012, 10:40

Har inget trängande behov för egen del, men jag ska ha dig i åtanke om jag hör talas om något roligt i den vägen.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

I väntant  (X-arbete) Empty Sv: I väntant (X-arbete)

Inlägg av Jokkocze lör mar 24 2012, 10:42

Har du någon form av erfarenhet av python? Använder mig django (bygger på python) för att bygga en sida för hobbyister av olika slag, vilket ett år eftar att jag började känns lite för stort för en person.

Hojta till om det är intressant!
(Kan nog iofs även behöva lite hjälp med andra delar av sidan också, som istället bygger på php och java, så hojta om det kan vara intressant också. Osäker på om det är 10 veckor dock.)
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

I väntant  (X-arbete) Empty Sv: I väntant (X-arbete)

Inlägg av Bryggarn lör mar 24 2012, 14:48

ööh python , inget alls , i detta fall ere mestt css,xhtml html5 , utseende design och funktion som gäller , 10 veckor är maxtid , 4 veckor är rapport skrivning , måste dock hitta kund , snart!! Sad
Bryggarn
Bryggarn


Till överst på sidan Gå ner

I väntant  (X-arbete) Empty Sv: I väntant (X-arbete)

Inlägg av Jokkocze lör mar 24 2012, 16:22

Bryggarn skrev:ööh python , inget alls , i detta fall ere mestt css,xhtml html5 , utseende design och funktion som gäller , 10 veckor är maxtid , 4 veckor är rapport skrivning , måste dock hitta kund , snart!! Sad

Ska kolla om jag har något som kan passa dig, annars har jag iofs även ett företag som kan behöva dina kunskaper för att modernisera sin sida. Där skulle du isf kunna få helt fria tyglar. (Nästan iaf)

Skicka epostadress eller dylikt i pm, så ska jag nog kunna hjälpa dig.
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

I väntant  (X-arbete) Empty Sv: I väntant (X-arbete)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet