IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

+3
Warsawpact
Janne.S
JOooCKE
7 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av JOooCKE lör mar 21 2009, 09:47

Hej !

Tänkte meddela att min andra hobby som är cyckling ställer till det lite för plast hobbyn Rolling Eyes
För nu så kommer jag nog inte bygga på ett ganska bra tag för jag måste spara lite pengar till att köpa en ny cykel för att kunna köra lite hårdare än vad jag gör nu Rolling Eyes

Så nu kommer jag inte köpa någon modell på ganska länge men det lär nog bli en hel del roliga saker i Göteborg i september så då kommer jag nog komma i gång igen , men vem vet det kanske blir att jag kommer igång tidigare Smile

Men jag kommer ändå vara på forumet och kolla in era suveräna byggen ! Very Happy

Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Sv: Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av Janne.S lör mar 21 2009, 15:07

Cykling, ska det vara nyttigt det? Razz

Vi ska nog få dig att synda med ett bygge då och då!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Sv: Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av JOooCKE lör mar 21 2009, 18:11

Hehe , nyttigt det vet jag inte men roligt är det ! Very Happy
Joo då något litet bygge ( eller stort Razz ) slinker nog i mellan någon gång men det kommer absolut inte vara som nu : fått månadspeng , en sån vill jag ha , den köper jag... jag köper minst en modell i månaden nu men det kommer nog bli en varannan månad Smile

Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Sv: Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av Warsawpact lör mar 21 2009, 20:48

JOooCKE skrev:Hehe , nyttigt det vet jag inte men roligt är det ! Very Happy
Joo då något litet bygge ( eller stort Razz ) slinker nog i mellan någon gång men det kommer absolut inte vara som nu : fått månadspeng , en sån vill jag ha , den köper jag... jag köper minst en modell i månaden nu men det kommer nog bli en varannan månad Smile

Jocke

Sedan när du kommer i den åldern när du får jobb och lönen trillar in den 25e ( 27e) så kommer det nog inhandlas mer änn 1 model per månad. Snarare upp i trakterna runt 3st + massa lul-lul Surprised
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Sv: Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av JOooCKE sön mar 22 2009, 11:41

Ja precis , jag längtar till att jag slutar skolan o får börja jobba Very Happy
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Sv: Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av Azgaron sön mar 22 2009, 13:25

Warsawpact skrev:
JOooCKE skrev:Hehe , nyttigt det vet jag inte men roligt är det ! Very Happy
Joo då något litet bygge ( eller stort Razz ) slinker nog i mellan någon gång men det kommer absolut inte vara som nu : fått månadspeng , en sån vill jag ha , den köper jag... jag köper minst en modell i månaden nu men det kommer nog bli en varannan månad Smile

Jocke

Sedan när du kommer i den åldern när du får jobb och lönen trillar in den 25e ( 27e) så kommer det nog inhandlas mer änn 1 model per månad. Snarare upp i trakterna runt 3st + massa lul-lul Surprised

Sen dröjer det inte länge förrän man är uppe i ett par hundra modeller, och då gäller det att antingen bo själv eller ha en väldigt förstående flickvän! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Sv: Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av johan r sön mar 22 2009, 19:06

Kör du landsväg eller?

//Johan
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Sv: Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av JOooCKE sön mar 22 2009, 19:38

Johan R skrev:Kör du landsväg eller?

//Johan

Det händer att man kör landsväg också men det är mest skog och ganska svår teräng Smile
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Sv: Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av Caverö mån mar 23 2009, 10:59

Gud va gott du skriver, jag längtar ut till skogen. Men det får nog vara, jag har ju huset och trädgården med alla underbara växter och annat. Sedan skjuter jag långbåge och älskar att hugga med samurajsvärd.
Men min bästa (hobby) nu är nog ändå Aron drygt ett år gammal och går omkring med byggsatslådor (flyg) och brummar motorljud. Very Happy Very Happy I love you

Det är vcad som konkurerar med modellerna, tuff competition.
Caverö
Caverö


Till överst på sidan Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Sv: Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av JOooCKE mån mar 23 2009, 16:20

Caverö skrev:Gud va gott du skriver, jag längtar ut till skogen. Men det får nog vara, jag har ju huset och trädgården med alla underbara växter och annat. Sedan skjuter jag långbåge och älskar att hugga med samurajsvärd.
Men min bästa (hobby) nu är nog ändå Aron drygt ett år gammal och går omkring med byggsatslådor (flyg) och brummar motorljud. Very Happy Very Happy I love you

Det är vcad som konkurerar med modellerna, tuff competition.

Härligt Caverö , så om jag förstår det rätt så cyklar du med ? Smile
Samuraj svärd , det har jag provat några gånger och det håller jag med om det är rikgit kul ! Smile

Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Sv: Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av Linus mån mar 23 2009, 19:27

Det är rätt härligt att skjuta salvor med AK4 också Very Happy
Linus
Linus


Till överst på sidan Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Sv: Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av JOooCKE mån mar 23 2009, 20:05

Linus skrev:Det är rätt härligt att skjuta salvor med AK4 också Very Happy

Det är sant , det är RIKTIGT kul att skjuta Smile
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Sv: Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av Caverö mån mar 23 2009, 20:16

Pang pang är kul.
Caverö
Caverö


Till överst på sidan Gå ner

Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn... Empty Sv: Min andra hobby ställer till det för plast hobbyn...

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet