IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter

+6
Azgaron
Matt_Public
Mal
cas
Tobias
marinewerft
10 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Gå ner

Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter - Sida 4 Empty Sv: Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter

Inlägg av Matt_Public ons dec 11, 2013 6:21 am

Kinski är kanon! Kort stubin och så, men ändå.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter - Sida 4 Empty Sv: Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter

Inlägg av marinewerft ons dec 11, 2013 8:17 am

Håller Vollständigt med dig!

Enligt mig så vart hans bästa rollprestation denna här nedan:

[url=Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter - Sida 4 Hs44]xxx[/url]



Mvh
marinewerft
marinewerft


Till överst på sidan Gå ner

Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter - Sida 4 Empty Sv: Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter

Inlägg av Azgaron ons dec 11, 2013 4:00 pm

Snyggt målad Nosferatu! Kan inte komma ihåg ifall jag har sett filmen.

Hade inte koll på att han var ett sånt as om det som står i wiki stämmer.
Nä, jag kan nog tänka mig att de också var lite egna. Cat People var enligt min mening rätt trevlig.
Får se om jag kan få ordning på bilderna här. En kraschad dator och en som trilskas med kameran gör inte saker å ting lättare precis.

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter - Sida 4 Empty Sv: Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter

Inlägg av marinewerft ons dec 11, 2013 4:42 pm

Azgaron/Håkan!


Just precis...man skall vara ytterligt misstänksam gentemot sådana här allvarliga beskyllningar. Själv tror jag inte ett smack att han (Klaus Kinski) gjort sig smutsig, utan det är något som helt hastigt och lustigt svept fram - ett typiskt släktdrag (he he he he). Kan kort berätta att för ett antal år sedan vart Klaus Humperdick Kinski intervjuvad av en respektabel västtysk Tv-kanal och då av en journalist, plötsligt gav sistnämnda en fel fråga enligt subgeniet Kinski. Vilket liv det plötsligt blev...jag & brorsan låg på golvet och kikna efter luft emedans farsan öste ut ytterst grova ord gentemot Kinski. Jag kan inte (får inte av moderaterna) ödmjukt berätta vad farsan skrek - men det var jäkligt roligt i alla fall, typ John Cleese får ett överbyggt spel (he he he he). Man fick utrymma hela studion...det var som ett gigantiskt dårhus...alla bara skrek och Kinski gallskrek värst av alla! Konstigt nog bröt man inte sändningen utan åtskilliga miljoner förvånade tyskar och andra såg en annan men betydligt mer våldsammare och då oerhört betydligt bättre kopia av Hylands Hörna (he he he he). Det var tider det! Du skulle bara läst de tyska blaskorna dagen efter detta "smärre" intermezzo...du kan bara tro att Tv-ledningen hade varit jäkligt glad om man haft lirar´n Per Oskarsson och hans skitiga kalsonger och hans retarderade surrande om falukorv.

Nåväl...hoppas i alla fall att du får ordning på prylarna och kan skapa en tråd. Det skulle som sagt vad vara jätteskoj att se dina monsters, etc. Själv har jag idag erhållt från Toms Modelworks en trave photoetch. De flesta är till japanska tunga kryssare men ett ark är till Yamato Class. Skall inte bygga något japanskt på någon tid nu - är just nu lite trött på risbaljorna, men det kan vara bra att ha arken hemma!

Har just nu detaljstuderat en USS flattop WW2 och två vätefyllda korvar (se bild nedan). Man blir lite förvånad över att de sistnämnda var så stora:

[url=Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter - Sida 4 Wfqx]112snappshot idag[/url]

Okay...skyldra kanelbullar...ta´t det vajer´t och sparka igång de elektroniska grunkorna, etc. 


Mvh

Jag &  cat  &  cat
marinewerft
marinewerft


Till överst på sidan Gå ner

Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter - Sida 4 Empty Sv: Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter

Inlägg av Azgaron ons dec 11, 2013 5:03 pm

Hehe, den intervjun skulle man kanske sett! Smile

Ska jobba på att få ordning på det. Behöver ju kunna lägga ut bilder.

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter - Sida 4 Empty Sv: Utrustningskajerna för ett visst antal 1:700 kanoter

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet