IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Aloha amigos!!

4 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Aloha amigos!! Empty Aloha amigos!!

Inlägg av Patrik K sön jan 31 2016, 20:58

Var ju ett tag sedan man hörde av sig via tangentbordet och bara för att rykten och annat mumlande inte skall bryta ut om var man tagit vägen så är det väl ett lika bra läge nu som nåt annat Very Happy
Skämt åsido så är det ju ett tag sedan man skrev något så jag får helt enkelt skärpa mig, går in och glor och läser vad ni håller på med så gott som dagligen så helt borta är man ju inte men iallafall.

Vill även passa på att gratulera alla som fyllt år dom senaste månaderna, blir ett jäkla skrivande om jag skall ta er var och en så: STORT GRATTIS i efterskott allihopa!! Very Happy cheers Very Happy cheers

Har blivit en del gjort på byggbordet iallafall, det kommer i ett bildspel i bildrutan så snart jag kommit mig för att fota alstren Smile

Har en sista fråga med, är det någon som kan tänkas ha Irakiska dekaler i 1/72 till Hawker Sea Fury T.61 (Baghdad Fury) som vill skiljas från dom för en hoper svenska kronor??
Har knåpat ihop en sådan maskin från PM och hur "bra" modellen än i sig var så hjälpte ingenting i dekalräddarväg att få PMs klibbisar att fungera, de blev tillintetgjorda i vattenskålen Sad

Ha det gott sålänge!

/Patrik
Patrik K
Patrik K


Till överst på sidan Gå ner

Aloha amigos!! Empty Sv: Aloha amigos!!

Inlägg av johan r sön jan 31 2016, 21:44

Du syns i historiken Patrik!

ha det bäst Patrik!
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

Aloha amigos!! Empty Sv: Aloha amigos!!

Inlägg av Matt_Public ons feb 03 2016, 07:25

PM? Jag förstod väl att du skulle hamna i dåligt sällskap. Laughing

Skämt åsido: kul med en rapport, och lycka till med Furyn!
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Aloha amigos!! Empty Sv: Aloha amigos!!

Inlägg av Patrik K tor feb 04 2016, 20:31

Matt_Public skrev:PM? Jag förstod väl att du skulle hamna i dåligt sällskap. Laughing

Skämt åsido: kul med en rapport, och lycka till med Furyn!


Jag är helt övertygad om att PM har som företagspolicy att göra modellbyggare till nervvrak Very Happy
Patrik K
Patrik K


Till överst på sidan Gå ner

Aloha amigos!! Empty Sv: Aloha amigos!!

Inlägg av Janne.S fre feb 05 2016, 06:11

Livstecken är alltid bra Very Happy Kul att du checkar in Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Aloha amigos!! Empty Sv: Aloha amigos!!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet