IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

IPMS Sverige årsmöte 2016

Gå ner

IPMS Sverige årsmöte 2016 Empty IPMS Sverige årsmöte 2016

Inlägg av Timo P sön feb 28 2016, 19:28

Lördag 27 februari höll IPMS Sverige årsmöte i samband med Modellhuset Lidens utställning i Leksberg utanför Mariestad.

Från IPMS Göteborg var Erik Gustavsson, Lars Brage, Jan Forsgren, Bo Genvad och undertecknad på plats. Det var en smidigt tillställning som avklarades på mindre än en timme. Ordföranden Janne Nilsson omvaldes på 2 år och Erik Gustavsson som ledamot på 1 år. Till ny revisor valdes Bo Genvad. Finansiellt gjordes ett mindre överskott. Målet för 2016 är fortsätta stödja plastmodellbyggandet i Sverige och att få igång ny hemsida samt få ut digitala infobrev till medlemmarna.

Janne Nilsson tackade för fortsatt förtroende och uppmande fler lokalföreningarna att arrangera tävlingar och byggmöten. IPMS Sverige stödjer mer än gärna dessa evenemang finansiellt påpekade Janne.

IPMS Sverige årsmöte 2016 <a href=IPMS Sverige årsmöte 2016 IMG_0994_zpsbuuoydfb" />
Nöjda styrelseledamöter i IPMS Sverige efter avslutat årsmöte. Från vänster kassör Frank Glackin, sekreterare Jan Forsgren, ordförande Janne Nilsson och ledamot Erik Gustavsson.

Efter mötet passade vi på att besöka byggmötet i Moholm innan färden gick hem till Göteborg.

Hälsningar
Timo
Timo P

Till överst på sidan Gå ner