IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet)

2 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet) Empty Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet)

Inlägg av Gäst lör maj 12 2018, 10:47

Ni kanske vet redan om honom men för mig ett fynd  Very Happy 


Hittade denna herre på tuben och han ger bra tips för en som behöver lära sig mer och ger idéer på dioramor och mycket mycket annat  Smile 

https://www.youtube.com/channel/UChnAgeghaNKLdftbfJY8zNA/featured



Mvh Ola

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet) Empty Sv: Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet)

Inlägg av Azgaron lör maj 12 2018, 17:00

Tack för tipset Ola! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet) Empty Sv: Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet)

Inlägg av Caverö mån maj 14 2018, 20:05

Han är trevlig att se på cheers  eller dom grejorna han gör asså  Wink  modellerna då Rolling Eyes
Caverö
Caverö


Till överst på sidan Gå ner

Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet) Empty Sv: Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet)

Inlägg av Gäst mån maj 14 2018, 20:16

Caverö skrev:Han är trevlig att se på cheers  eller dom grejorna han gör asså  Wink  modellerna då Rolling Eyes


Han gör bra saker , kan ja lugnt hålla med om  Smile 

jag tycker att han har lagom pedagogisk nivå på hur han förklarar saker och ting , så tom en flane som jag fattar saker  geek Very Happy

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet) Empty Sv: Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet)

Inlägg av Gäst mån maj 14 2018, 20:16

Azgaron skrev:Tack för tipset Ola! Smile

Håkan

Nema inga problems Very Happy

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet) Empty Sv: Bra sida på tuben om man vill bli bättre (typ som jag, som är ingen hejjare på modellbyggeriet)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet