IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

+17
Cdrengelin
Warsawpact
linusorn
Patrik K
Caverö
Brage
Gigabyte
rsm.gbg
Matt_Public
Marlin
glimturen
Zander_Lindstrom
Henrik Bergman
Azgaron
TommyKillander
cas
Stefan E
21 posters
Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.

Sida 9 av 40 Föregående  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Nästa

Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Azgaron fre mar 29 2019, 08:41

Kommer ni båda kan vi ha byggmöte! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Brage lör mar 30 2019, 21:03

Hej, jag har ägnat dagen åt att besöka Euro model expo i Lingen, Tyskland. Jag hade innan dagen bestämt mig för att hålla igen på inköpen. Det gick så där......

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_01

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_02

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_03

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_04

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_05

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_06

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_07
 
Jag pratade lite med Special hobby om de kommande svensksläppen. Först kommer deras utgåva av Viggen i 1/72. I maj släpper man de första. Det är dubbelsats med en AJ och en Sk i samma box. I boxen ingår också en helt ny bok från HMH publications. Priset var inte klart men det kommer att bli förmånligt..... Nästa släpp blir kustbevakningens CASA 212. Planerat släpp i sommar.

Lars
Brage
Brage


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av TommyKillander lör mar 30 2019, 21:37

Brage skrev:Jag hade innan dagen bestämt mig för att hålla igen på inköpen. Det gick så där......

Om det var dagen innan så gills det inte... Razz
Jag tyckte det gick rätt bra ändå.... Smile

 
Jag pratade lite med Special hobby om de kommande svensksläppen. Först kommer deras utgåva av Viggen i 1/72. I maj släpper man de första. Det är dubbelsats med en AJ och en Sk i samma box. I boxen ingår också en helt ny bok från HMH publications. Priset var inte klart men det kommer att bli förmånligt..... Nästa släpp blir kustbevakningens CASA 212. Planerat släpp i sommar.

Lars

...där rök mina semesterpengar What a Face

cheers
Tommy
TommyKillander
TommyKillander


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av glimturen lör mar 30 2019, 21:42

+ 1 på Tommy!

Ser bra ut att det gick sådär. Fina köp Lars!
Bådar gott inför sommarsläpp!

cheers
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E lör mar 30 2019, 22:44

Återhållsamt och lagom varierat (för att vara Lars....)!  cheers  Laughing

Hittade du inget flytetyg, en Sunderland gills bara nästan.  What a Face   Question

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Matt_Public sön mar 31 2019, 07:54

Stefan E skrev:Hittade du inget flytetyg? En Sunderland gills bara nästan.  What a Face   Question
Rent lexikaliskt nödgas jag tyvärr vederlägga Professorns utsaga. Begreppet omfattar samtliga konstruerade föremål med förmåga att flyta på vatten; att framförandet sedan kräver flyglicens snarare än skepparexamen ändrar inte sakförhållandet nämnvärt. Very Happy

Oaktat vilket är en Sunderland betydligt mer imponerande än det mesta. Utmärkta inköp i övrigt är det minsann också, särskilt svampsittarsnubben. cyclops
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Brage sön mar 31 2019, 10:32

Jo Stefan, du kan vara lugn, jag köpte en båt också. AFV Clubs landstigningsbåt i 1/350. Men av någon anledning fastnade den inte på bild.....
/Lars
Brage
Brage


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E sön mar 31 2019, 20:34

Brage skrev:Jo Stefan, du kan vara lugn, jag köpte en båt också. AFV Clubs landstigningsbåt i 1/350. Men av någon anledning fastnade den inte på bild.....
/Lars

Jag tänkte väl det....    Laughing

Ni väntar vi på byggtrådarna också!  bounce bounce bounce bounce bounce


Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av TommyKillander fre apr 12 2019, 19:12

Lite påfyllning av förnödenheter

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 32651369827_7fe77028bb_k

cheers
Tommy
TommyKillander
TommyKillander


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E lör apr 20 2019, 09:21

Det var väl ingen som missade att det var Stockholm 08-Open förra helgen.
 
Vi var ett gäng som åkte upp från Linköping och besökte denna mycket trevliga tillställning.
 
Jag hade ett par modeller på min ”önske-/inköpslista” (Kitty Hawks Su-34 ”Fullback och/eller Tamiyas F4U-1A eller -D i 1/32).
 
Ingen av dessa kunde jag hitta, men som vanligt fanns det gott om andra modeller som föll i smaken.
 
Några fick följa med hem;




Hos Special Hobby, som verkade ha hela sortimentet med sig, hittade jag massor av roliga modeller.

 
 
Special Hobbys L-39ZA Albatross är en trevlig modell som jag redan har ett par av, men dekalvarianterna i denna låda lockade, speciellt den Israeliska och Algeriska.
 
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 46883915174_98e8146a6c_c
 
 
 
Detta är en verkligt udda modell som man sällan ser byggd, eller ens den här byggsatsen,  en IAR 81 ”BoPi”, det är en Rumänsk störtbombare för er som inte är så hemma på flyg.
Den här har jag jagat ett bra tag!


 
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 46883915854_90b5fd6925_c
 
 

Vid kassan låg det ett gäng modeller i en korg, så detta var ett rent impulsköp, visserligen fel skala för mig, men den är rätt söt och en hundring var den allt värd!
 
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 47555014082_41080cda98_c


 
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 47555014032_3531c5f15d_c
 
 
Det väcker många góa minnen att köpa modeller i en liten påse!


Hos en Finsk firma (som jag tyvärr glömt namnet på, men de var supertrevliga!) hittade jag dagens fynd;

 
Den här lådan från Eduard har jag varit sugen på sedan den kom, men alltid tyckt den varit för dyr.


Det är Trumpeters plast och man kan bygga antingen en MF eller en ML, alla delar till båda finns i lådan, plus massor av resin, ets o masker, 12 dekalalternativ och en bok om alla dekalalternativen med massor av bilder på förebilderna!
Tyvärr är boken på Tjeckiska, men bara bilderna är värda det!
 
 
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 46883915714_acfb950c6b_c
 
 
 
På samma ställe köpte jag till Eduards BiG-Sin låda till MiG-23an, den innehåller hjulhus, utblås och vapen (ingen bild).
Tillsammans med det som finns i ”Bedna”-lådan är det mer än komplett, och jag fick bägge lådorna för mindre pengar än var Alfa skulle ha bara för ”Bedna” lådan!
 
 
 
 
En lyckad resa och jodå, jag hann titta på alla fina modeller som var utställda också.
Otroligt hög och jämn standard på alla utställda modeller.
Tyvärr glömde jag att fota, som vanligt…..
 
 
Limma Lugnt!
 
Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Matt_Public mån apr 22 2019, 07:38

Storslagen 08-skörd från Professorn, minsann. Själv har jag handlat på annat håll, skåden!




Först ut är en reviderad Kfir och passande klibbisar:

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 47664875931_a79932ffca_b


Det var lika bra att slå till medan prylarna fanns tillgängliga.



Därefter följer en påfallande kort kortegé av den orkiska sorten, like so:

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 32722227607_443d010819_b



Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 47664875781_bd9854f94e_b


Jag har liksom alltid varit svag för grönskinn. What a Face



Lite Drakar & Demoner would you like?

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 47664875711_8d47630b61_b


Ett totalt impulsköp som jag fick syn på på väg ut från geek-butiken. Gjutningen är dock riktigt tjusig, så jag ångrar ingenting.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E mån apr 22 2019, 09:45

Kfiren är ett superbt köp, men "medusafirren" är bara för läcker!  cheers

Jag ser ivrigt fram mot byggtrådarna på samtliga!  bounce bounce bounce

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Azgaron mån apr 22 2019, 22:50

Trevliga inköp Stefan och Matt! Smile

Var på byggmöte idag och fick med mig den här hem.

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 33793648978_87e5acc308_b

Med i lådan låg ett par bonusar.

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 33793648688_f1f8afc6a5_b

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 46755291095_85c927d08a_b

En bössa utan filurer och ett vakumark för ombyggnad till Sd.Kfz 247.

Jag har inte bestämt om jag ska göra 247 versionen men jag har börjat bygga lite smått, så det får bli en lite byggtråd sen.

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av cas tis apr 23 2019, 06:01

Ryskt järn, tyskt stål och orkiskt dakka?
Framtiden kommer ju bara bli fin så är det.
Men om jag för önska ås ser jag å den snaraste att Beholdern kommer upp i en byggtråd nära oss!

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av glimturen tis apr 23 2019, 22:41

Så mycket roligt det trillar in!

Beholdern tar dock min favoritplats! Shocked I love you I love you

cheers
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E ons apr 24 2019, 09:46

...om CAS och Rickard menar "The Box" (MiG-23), så ja, den kommer snart i en byggtråd nära er!  Very Happy

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av cas ons apr 24 2019, 11:48

Stefan E skrev:...om CAS och Rickard menar "The Box" (MiG-23), så ja, den kommer snart i en byggtråd nära er!  Very Happy

Stefan  sunny
Njae, jag menade Matts knepiga tentakelboll med ögon här och där.
Men så klart ser vi fram emot en MiG-23!
Fattas bara annat!

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E ons apr 24 2019, 15:43

cas skrev:

Njae, jag menade Matts knepiga tentakelboll med ögon här och där.


Ja, den ser jag också fram emot!  bounce bounce bounce

...men MiG;en kommer ändå...   Laughing

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av glimturen lör apr 27 2019, 23:55

Hmm, det VAR ett tag sedan jag gjorde avbön i denna tråd.

Lite gammalt och nytt för att isolera vinden ytterligare....


Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN0867
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN0866
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN0965
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN0967
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN0966
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1047
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1150
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1151
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1152
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1153
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1154
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1178
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1238
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1405
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1406
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1407
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1432
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1433
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1434
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1524
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1525
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1551
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1555
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1556
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1557
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1559
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1608
cheers
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av glimturen lör apr 27 2019, 23:57

Sen var det ju så att Sani hade rea i fredags..... Embarassed

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1754
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1755
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1756
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1757
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1758
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1759
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1761
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1760
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1762
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1764
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1765
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1766
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1768
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1769
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1771
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1772
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1773
Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1775

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 DSCN1779
Vilken nostalgi! Rolling Eyes Razz

Det råkade slinka med lite figurlådor, färg och annat som inte kom med på bild....

cheers
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av TommyKillander sön apr 28 2019, 00:02

Phew! Shocked Wink

Det var ett par rejäla laddningar till stashen - men i din byggtakt så gäller det att fylla på förråden!

cheers
Tommy
TommyKillander
TommyKillander


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Matt_Public sön apr 28 2019, 05:52

TommyKillander skrev:Det var ett par rejäla laddningar till stashen — men i din byggtakt så gäller det att fylla på förråden!
Just! Nu står du dig ungefär till jul, eller möjligtvis juli. Razz
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av cas sön apr 28 2019, 07:09

Det var fina fynd du gjorde där Rickard!

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Stefan E sön apr 28 2019, 09:42

Oj, vilken laddning "vindsisolering", ingen risk att du fryser i vinter!  lol!  Shocked cheers

Många härliga byggen där, men vägarbetsfordonen och sandbuggyn tar priset!

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Gigabyte sön apr 28 2019, 17:15

Milda modellhilda  där var ett plastinköp som heter duga  cheers cheers cheers cheers cheers
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 9 av 40 Föregående  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet