Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 9 av 9 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Azgaron i fre mar 29 2019, 10:41

Kommer ni båda kan vi ha byggmöte! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 Empty Sv: Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet.

Inlägg av Brage i lör mar 30 2019, 23:03

Hej, jag har ägnat dagen åt att besöka Euro model expo i Lingen, Tyskland. Jag hade innan dagen bestämt mig för att hålla igen på inköpen. Det gick så där......

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_01

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_02

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_03

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_04

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_05

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_06

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 20190330_07

Jag pratade lite med Special hobby om de kommande svensksläppen. Först kommer deras utgåva av Viggen i 1/72. I maj släpper man de första. Det är dubbelsats med en AJ och en Sk i samma box. I boxen ingår också en helt ny bok från HMH publications. Priset var inte klart men det kommer att bli förmånligt..... Nästa släpp blir kustbevakningens CASA 212. Planerat släpp i sommar.

Lars

Inlägg av TommyKillander i lör mar 30 2019, 23:37

@Brage skrev:Jag hade innan dagen bestämt mig för att hålla igen på inköpen. Det gick så där......

Om det var dagen innan så gills det inte... Razz
Jag tyckte det gick rätt bra ändå.... Smile

Jag pratade lite med Special hobby om de kommande svensksläppen. Först kommer deras utgåva av Viggen i 1/72. I maj släpper man de första. Det är dubbelsats med en AJ och en Sk i samma box. I boxen ingår också en helt ny bok från HMH publications. Priset var inte klart men det kommer att bli förmånligt..... Nästa släpp blir kustbevakningens CASA 212. Planerat släpp i sommar.

Lars

...där rök mina semesterpengar What a Face

cheers
Tommy

Inlägg av glimturen i lör mar 30 2019, 23:42

+ 1 på Tommy!

Ser bra ut att det gick sådär. Fina köp Lars!
Bådar gott inför sommarsläpp!

cheers

Inlägg av Stefan E i sön mar 31 2019, 00:44

Återhållsamt och lagom varierat (för att vara Lars....)!  cheers  Laughing

Hittade du inget flytetyg, en Sunderland gills bara nästan.  What a Face   Question

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen

Användarens profil

Inlägg av Matt_Public i sön mar 31 2019, 08:54

@Stefan E skrev:Hittade du inget flytetyg? En Sunderland gills bara nästan.  What a Face   Question
Rent lexikaliskt nödgas jag tyvärr vederlägga Professorns utsaga. Begreppet omfattar samtliga konstruerade föremål med förmåga att flyta på vatten; att framförandet sedan kräver flyglicens snarare än skepparexamen ändrar inte sakförhållandet nämnvärt. Very Happy

Oaktat vilket är en Sunderland betydligt mer imponerande än det mesta. Utmärkta inköp i övrigt är det minsann också, särskilt svampsittarsnubben. cyclops
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF

Användarens profil

Inlägg av Brage i sön mar 31 2019, 11:32

Jo Stefan, du kan vara lugn, jag köpte en båt också. AFV Clubs landstigningsbåt i 1/350. Men av någon anledning fastnade den inte på bild.....
/Lars

Inlägg av Stefan E i sön mar 31 2019, 21:34

@Brage skrev:Jo Stefan, du kan vara lugn, jag köpte en båt också. AFV Clubs landstigningsbåt i 1/350. Men av någon anledning fastnade den inte på bild.....
/Lars

Jag tänkte väl det....    Laughing

Ni väntar vi på byggtrådarna också!  bounce bounce bounce bounce bounce

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen

Användarens profil

Inlägg av TommyKillander i fre apr 12 2019, 20:12

Lite påfyllning av förnödenheter

Titta vad brevbäraren kom med!!!! och annat som landat i hobbyrummet. - Sida 9 32651369827_7fe77028bb_k

cheers
Tommy

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 9 av 9 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Till överst på sidan

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet