IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Gamla instruktionsfilmer från USAF... godis för flygnördar (som t ex jag)

4 posters

Gå ner

Gamla instruktionsfilmer från USAF... godis för flygnördar (som t ex jag) Empty Gamla instruktionsfilmer från USAF... godis för flygnördar (som t ex jag)

Inlägg av merlin1953packard lör feb 20 2010, 18:05

Kanske har ni redan stött på denna länk och frossat i de gamla filmerna, men för säkerhets skull lägger jag ändå ut länken för de som eventuellt missat den. Går fint att titta på i Mediaplayer!

länk: http://www.zenoswarbirdvideos.com/main.html
merlin1953packard
merlin1953packard


Till överst på sidan Gå ner

Gamla instruktionsfilmer från USAF... godis för flygnördar (som t ex jag) Empty Sv: Gamla instruktionsfilmer från USAF... godis för flygnördar (som t ex jag)

Inlägg av Janne.S lör feb 20 2010, 20:14

Heh..koolt!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Gamla instruktionsfilmer från USAF... godis för flygnördar (som t ex jag) Empty Sv: Gamla instruktionsfilmer från USAF... godis för flygnördar (som t ex jag)

Inlägg av Tobbe1983 fre jul 30 2010, 16:20

Najs! Gamla instruktionsfilmer från USAF... godis för flygnördar (som t ex jag) Icon_biggrin
Tobbe1983
Tobbe1983


Till överst på sidan Gå ner

Gamla instruktionsfilmer från USAF... godis för flygnördar (som t ex jag) Empty Sv: Gamla instruktionsfilmer från USAF... godis för flygnördar (som t ex jag)

Inlägg av Kent fre jul 30 2010, 21:01

Fräsigt måste kolla upp alla när jag får lite mer tid.
Rösten påminner om den som berättar i dom gamla Goofy filmerna.

/W
Kent
Kent


Till överst på sidan Gå ner

Gamla instruktionsfilmer från USAF... godis för flygnördar (som t ex jag) Empty Sv: Gamla instruktionsfilmer från USAF... godis för flygnördar (som t ex jag)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet