IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hur anmäler jag mig online till Modell GBG?

2 posters
Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.

Gå ner

Hur anmäler jag mig online till Modell GBG? Empty Hur anmäler jag mig online till Modell GBG?

Inlägg av Janne.S ons aug 13 2008, 13:32

Har kikat runt på Göteborgs hemsida och på Modell GBGs sida, men hur anmäler man modeller online? Kanske bara jag som är blind men jag hittar ingen länk eller funktion någonstans för online registrering:( Hjälp!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Hur anmäler jag mig online till Modell GBG? Empty Sv: Hur anmäler jag mig online till Modell GBG?

Inlägg av johan r ons aug 13 2008, 15:01

Riktig onlineanmälan är inte riktigt klar ännu men kommer nog upp om någon dag.

anmälningsformuläret (worddokument) som du hittar på modell Göteborgs hemsida går bra att skicka/maila till :anmalan@modellgbg.ipmsgoteborg.se

Jag postar upp på forumet när allt är klart.

//Johan
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

Hur anmäler jag mig online till Modell GBG? Empty Sv: Hur anmäler jag mig online till Modell GBG?

Inlägg av Janne.S ons aug 13 2008, 17:35

Hehe, eftersom jag saknar skrivare och Words så tycker jag online varianten känns självklar Smile Väntar med spänning!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Hur anmäler jag mig online till Modell GBG? Empty Onlineanmälan klar!

Inlägg av johan r sön aug 17 2008, 22:57

Nu är Modell Göteborgs hemsida uppdaterad med bilklasserna samt en ny anmälningsblankett (OBS! adressen dit anmälan skall skickas har ändrats!!).

Vi har nu även skapat en ONLINE-anmälan. Du anmäler modellen direkt utan att behöva posta eller maila. Du hittar vår ONLINE-anmälan på Modell Göteborgs hemsida http://www.modellgbg.myspot.se/ Glöm inte att betala in anmälningsavgiften på Plusgiro/pg 12 36 88-4 och märk tydligt från vem inbetalningen gäller.

Det går även att maila anmälan till anmalan@modellgbg.ipmsgoteborg.seDen här e-postadressen är skyddad från spam bots, du måste ha Javascript aktiverat för att visa den

Du hittar anmälningsblanketter, klassindelning mm på http://modellgbg.myspot.se/
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

Hur anmäler jag mig online till Modell GBG? Empty Tråden Stängd och delvis flyttad till Modell Göteborg/info från tävlingsledningen

Inlägg av johan r sön aug 17 2008, 23:58

Tråden Stängd och delvis flyttad till Modell Göteborg/Info från tävlingsadministrationen
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

Hur anmäler jag mig online till Modell GBG? Empty Sv: Hur anmäler jag mig online till Modell GBG?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Det här ämnet är låst så du kan varken svara på eller ändra det.
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet