Varning för Voyager model's hjulstenciler.
2 posters
Sida 1 av 1
Varning för Voyager model's hjulstenciler.
Köpte ett sett för ett tag sedan och ska prova dom på min Dragon Tiger, det står att dom skall vara till Dragon, men... när jag öppnar och tittar på baksidan av stencilerna står det Tamiya 1/35 på dom i stället, men jag provar på min Tiger och mycker riktigt dom passar inte, så jag drar fram en Tamaiya modell och provar på den, men inte där heller, provar ett par stycken men dom passar inte på någon av dom.
Om det är ett Måndags Ex jag har fått eller om dom är lika allihoppa vet jag inte men dessa passade inte på nått, så tänk på edt om ni tänker skaffa en.
Fredrik
Om det är ett Måndags Ex jag har fått eller om dom är lika allihoppa vet jag inte men dessa passade inte på nått, så tänk på edt om ni tänker skaffa en.
Fredrik
Fisken35
Sv: Varning för Voyager model's hjulstenciler.
Tråkigt när sånt händer...
Kan rekomendera Royal Models, de har två stycken olika som passar en uppsjö av olika hjul/tillverkare, de är väl av sk "generic" variant. Vet inte om de finns att tillgå hos dig...
Kan rekomendera Royal Models, de har två stycken olika som passar en uppsjö av olika hjul/tillverkare, de är väl av sk "generic" variant. Vet inte om de finns att tillgå hos dig...
MiniStuff- Vicesheriff
Sv: Varning för Voyager model's hjulstenciler.
Ja det är lite tråkigt när man hoppas på att få slippa måla bärhjul i fortsättningen.
Det finns en del men det är väldigt sparsamt tyvärr, det gäller nästan allt som inte är tillverkat här.
Det finns en del men det är väldigt sparsamt tyvärr, det gäller nästan allt som inte är tillverkat här.
Fisken35
Liknande ämnen
» TV-varning! SVT visar program om modellbygge
» Varning! Hannants skickar ut "besvärliga" mail!
» Mustang III - polsk, Academy 1:72 (liten "varning", mycket bilder/foton. Och text...)
» Revell 1/677 Star Trek USS Voyager
» Lf models
» Varning! Hannants skickar ut "besvärliga" mail!
» Mustang III - polsk, Academy 1:72 (liten "varning", mycket bilder/foton. Och text...)
» Revell 1/677 Star Trek USS Voyager
» Lf models
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet