IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Varning för Voyager model's hjulstenciler.

2 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Varning för Voyager model's hjulstenciler. Empty Varning för Voyager model's hjulstenciler.

Inlägg av Fisken35 mån jul 25 2011, 14:21

Köpte ett sett för ett tag sedan och ska prova dom på min Dragon Tiger, det står att dom skall vara till Dragon, men... när jag öppnar och tittar på baksidan av stencilerna står det Tamiya 1/35 på dom i stället, men jag provar på min Tiger och mycker riktigt dom passar inte, så jag drar fram en Tamaiya modell och provar på den, men inte där heller, provar ett par stycken men dom passar inte på någon av dom.

Om det är ett Måndags Ex jag har fått eller om dom är lika allihoppa vet jag inte men dessa passade inte på nått, så tänk på edt om ni tänker skaffa en.

Varning för Voyager model's hjulstenciler. DSCF0630Large

Varning för Voyager model's hjulstenciler. DSCF0631Large

Fredrik
Fisken35
Fisken35

Till överst på sidan Gå ner

Varning för Voyager model's hjulstenciler. Empty Sv: Varning för Voyager model's hjulstenciler.

Inlägg av MiniStuff mån jul 25 2011, 14:30

Tråkigt när sånt händer... Neutral

Kan rekomendera Royal Models, de har två stycken olika som passar en uppsjö av olika hjul/tillverkare, de är väl av sk "generic" variant. Vet inte om de finns att tillgå hos dig...

Varning för Voyager model's hjulstenciler. Empty Sv: Varning för Voyager model's hjulstenciler.

Inlägg av Fisken35 ons jul 27 2011, 10:50

Ja det är lite tråkigt när man hoppas på att få slippa måla bärhjul i fortsättningen.

Det finns en del men det är väldigt sparsamt tyvärr, det gäller nästan allt som inte är tillverkat här.
Fisken35
Fisken35

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet