1a september 1939 04.00
+13
Nifty50
ernie87
Stefan E
MiniStuff
Caverö
cas
Azgaron
linusorn
Matt_Public
Joppo
Jörgen.E
Janne.S
T-34
17 posters
Sida 1 av 2
Sida 1 av 2 • 1, 2
1a september 1939 04.00
Klart. Min lilla scen av en grusväg på gränsen mellan Tyskland och Polen på morgonen den 1 september 1939.
Åsikter välkomnas.
Magnus
Åsikter välkomnas.
Magnus
T-34
Sv: 1a september 1939 04.00
Nice! En detalj som jag "går igång på" lite extra är gummiskydden på de främre stänkskärmarna.
Joppo
Klara, färdiga, Blitzkrieg?
Måste ha varit ett kymigt ögonblick, det där...
Toksnyggt jobbat, liksom. Underbar maskin, alltså. Jojomen!
Måste ha varit ett kymigt ögonblick, det där...
Toksnyggt jobbat, liksom. Underbar maskin, alltså. Jojomen!
Matt_Public- Master of DNF
Supersnyggt! Riktigt snygg komposition. Gillar att du fått vagnen att se levande ut trots det helgrå utförandet. Och figgarna är riktigt snyggt målade. Kanske lite mer vädring på gränsstolparna? Ser rätt så nya ut, nästan som om polackerna målat dem dagen innan invationen...
linusorn
Mycket snyggt bygge och tjusigt dio! Mycket bra gjort Magnus!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Fantastiska figurer!
Mycket snyggt alltihop, men det som Herr Örn så fint nämner om gränstolparna kan vara en idé som förhöjer hela kompositionen till ansenlig höjd!
Mycket snyggt alltihop, men det som Herr Örn så fint nämner om gränstolparna kan vara en idé som förhöjer hela kompositionen till ansenlig höjd!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack, tack. Kul att det uppskattades. Det värmer.
Kanske man skulle lagt nåt eller ett par filter till över gränsstolparna nu när man ser det.
Magnus
Kanske man skulle lagt nåt eller ett par filter till över gränsstolparna nu när man ser det.
Magnus
T-34
Snyggebygge Magnus. men varför står dom still och tittar som djäkla turister, vad är det för typ av blixtkrig?
Åsikt om någon så är det att vagnen har i mina ögon lite för mycket bandhäng första dagen på kriget.
Ser ut som om den har varit i fält flera månader redan, bara en åsikt inget att hänga upp sig på.
Åsikt om någon så är det att vagnen har i mina ögon lite för mycket bandhäng första dagen på kriget.
Ser ut som om den har varit i fält flera månader redan, bara en åsikt inget att hänga upp sig på.
Caverö
Stiligt! Rätt fräck vagn det där, synd att själva modellen verkar ha lite att önska.
Ja vädra på stolparna en aning till.
Vad blir det här näst?
Vad blir det här näst?
MiniStuff- Vicesheriff
Caverö skrev:Snyggebygge Magnus. men varför står dom still och tittar som djäkla turister, vad är det för typ av blixtkrig?
Kan hålla med dej om bandhänget. Det är frulleband och jag försökte korta med en länk men då blev det så jädra spänt. Man kunde kanske ha flyttat nåt av hjulen lite men det var lite för mycket jobb i det stadie vagnen befann sej vid tillfället.
Magnus
T-34
MiniStuff skrev:Stiligt! Rätt fräck vagn det där, synd att själva modellen verkar ha lite att önska.
Vad blir det här näst?
Kan nog bli lite mer väder på stolparna när den kommer ut ur vitrinskåpet nästa gång.
Nästkommande projekt kommer att presenteras inom kort.
Magnus
T-34
Ja ibland får det bli som det blir när byggmaterialet får bestämma.
Caverö
Som ny på forumet måste jag säga att jag är mäkta imponerad! Vagnen är görsnygg! Fantastiskt bra jobbat, ser fram emot presentation av nästa projekt.
snubblarn
Man vänjer sig aldrig helt vid T-34:ans galna skills. Så är det bara.snubblarn skrev:Som ny på forumet måste jag säga att jag är mäkta imponerad!
Matt_Public- Master of DNF
snubblarn skrev:Som ny på forumet måste jag säga att jag är mäkta imponerad! Vagnen är görsnygg! Fantastiskt bra jobbat, ser fram emot presentation av nästa projekt.
Tack ska du ha snubblarn. Kul att du gillar det.
Välkommen hit förresten.
Magnmus
T-34
1a september 1939 04.00
... Bravo. .... I like this diorama. Very colorful, with posters and signs on the roads. Congratulations T-34 for the details so well made. ... Excellent.
Sincerely ... Jorge.
Sincerely ... Jorge.
lalo133
Läckert Dio ,,skönt med lite färg som det röda, man behöver inte vädra ner allt ,!! Snyggt jobbat Magnus
Gigabyte
Sida 1 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Karelska Näset vintern 1939-1940
» Golden Age of racing aircraft...and civil air transport...
» Månadsmöte 8, 14 september -18
» Art In Miniature 3-4 september
» Månadsmöte 8 september
» Golden Age of racing aircraft...and civil air transport...
» Månadsmöte 8, 14 september -18
» Art In Miniature 3-4 september
» Månadsmöte 8 september
Sida 1 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet