Bilder saknas
+2
Matt_Public
GeekJoan
6 posters
Sida 1 av 1
Bilder saknas
Som ny här är det garanterat skitsmart att komma och klaga det första man gör.
Men i kategorin TEMABYGGEN https://ipmsgoteborg.swedishforum.se/c4-temabyggen så är det några bilder som är paj:
Temabyggtråd Nr 2 - "Warhammer"
Temabyggtråd Nr 6 - "Pirater"
Under FÖRETAGSANNONSER
Är bilden på:
ALFA Hobby
Rebell Hobby paj.
Sånt kan reta gallfeber på mig.
Men i kategorin TEMABYGGEN https://ipmsgoteborg.swedishforum.se/c4-temabyggen så är det några bilder som är paj:
Temabyggtråd Nr 2 - "Warhammer"
Temabyggtråd Nr 6 - "Pirater"
Under FÖRETAGSANNONSER
Är bilden på:
ALFA Hobby
Rebell Hobby paj.
Sånt kan reta gallfeber på mig.
GeekJoan
Sv: Bilder saknas
Att bilder saknas i gamla byggtrådar är väl närmast att betrakta som normalslitage, men beträffande annonser kan det möjligen vara läge att upplysa firman.
Matt_Public- Master of DNF
Jag har länge inväntat en reaktion från sagda företag, då de i vissa fall krävt att få egna forum men inte har varit aktiva på flera år. Då känner jag väldigt lite motivation att åtgärda....snarare ta bort om de ändå bara tar plats.
Vad tematrådarna beträffar så kan nog banners gått förlorade när vi bytte webbhotell för några år sedan.
Vad tematrådarna beträffar så kan nog banners gått förlorade när vi bytte webbhotell för några år sedan.
Janne.S- Moderator
Janne.S skrev:Jag har länge inväntat en reaktion från sagda företag, då de i vissa fall krävt att få egna forum men inte har varit aktiva på flera år. Då känner jag väldigt lite motivation att åtgärda....snarare ta bort om de ändå bara tar plats.
Det är inte bara banners som försvunnit.....
Under "Utmaningen" ser det ut som om alla trådar har slagits ihop till en enda i en jäkla oordning.
Kanske bara att ta bort?
Det ser för eländigt ut....
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Ja den såg skum ut minst sagt, det är fortfarande individuella byggtrådar men det ser helt annorlunda ut mot de andra.Stefan E skrev:Janne.S skrev:Jag har länge inväntat en reaktion från sagda företag, då de i vissa fall krävt att få egna forum men inte har varit aktiva på flera år. Då känner jag väldigt lite motivation att åtgärda....snarare ta bort om de ändå bara tar plats.
Det är inte bara banners som försvunnit.....
Under "Utmaningen" ser det ut som om alla trådar har slagits ihop till en enda i en jäkla oordning.
Kanske bara att ta bort?
Det ser för eländigt ut....
Stefan
Jag kan ta bort den om så önskas men då får gärna de som lagt upp trådar uttala sig.
Janne.S- Moderator
Jag har själv ingen tråd just här, så för min egen del får det gärna vara kvar.
Men trådarna är ju i stort sett omöjliga att följa och att få något sammanhang i, så vem orkar läsa det?
....och GJ, det är bara bra att påpeka fel du hittar!
Janne o CAS måste ju ha lite att göra också!
Stefan
Men trådarna är ju i stort sett omöjliga att följa och att få något sammanhang i, så vem orkar läsa det?
....och GJ, det är bara bra att påpeka fel du hittar!
Janne o CAS måste ju ha lite att göra också!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Skall man vara petig så är det bara Janne som har rättigheter att göra nåt =)
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet