MBDA Meteor
4 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: MBDA Meteor
Det som går åt går åt!
Det är tjeckernas fel och deras specialmålningar...men 39131 i splinter är ju snyggast!
Det är tjeckernas fel och deras specialmålningar...men 39131 i splinter är ju snyggast!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Jo det håller jag nog med om. Fast efter en Viggen och en i stashen, minst med splinter... Inte just nu..
Tobias
Jag skall ju göra splinter på en AJ35G Draken i 1/72 hade jag tänkt...tänker starta vilken vecka som helst.
Eller år...
Eller år...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Den här:
LITENING, Eduards
Balken för den, finns den i Gripen-lådan från KH tro? Lätt att bygga eller finns det AM någonstans?
LITENING, Eduards
Balken för den, finns den i Gripen-lådan från KH tro? Lätt att bygga eller finns det AM någonstans?
Tobias
Litening sitter ju på balk 4, men om den behöver en annan lavett för att passa låter jag vara osagt.
Alla dessa LDP:de är en jäkla soppa för en propellertok...
Alla dessa LDP:de är en jäkla soppa för en propellertok...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Ja precis.. Ser at Dr Pepper har en balk i sin resin-pryttel - borde köpt den? Fast Eduards ser mycket finare ut.. Sen vilken som är rätt... Fan vet jag?
Tobias
Fler Gripen-frågor så tar det i samma tråd...
Dessa vingbalkar från CMK för en C-kärra, hur stor skillnad är det från de i boxen? Jag har ju två par av flarpen´s NATO-balkar så det känns halvonödigt att köpa ett set där jag kommer anvönda under hälften.. :/
Tänkte iofs hänga FT på de inre vingbalkarna, kanske inte skall ha fackelfällare bak på balken med fälltank, den är ju stor, spontant större än andra grejor som kan hänga där - kanske inte funkar?
Tänker på dessa
Och sist men inte minst.. Inte fått min Gripen ännu men den är på G.. Läste dock någonstans att det saknades saxlänkar på något eller alla ställen? Känns ju som att man vill ha lite PE då. Skippade det i beställningen när jag tog en Aires-resincockpit istället....
Dessa vingbalkar från CMK för en C-kärra, hur stor skillnad är det från de i boxen? Jag har ju två par av flarpen´s NATO-balkar så det känns halvonödigt att köpa ett set där jag kommer anvönda under hälften.. :/
Tänkte iofs hänga FT på de inre vingbalkarna, kanske inte skall ha fackelfällare bak på balken med fälltank, den är ju stor, spontant större än andra grejor som kan hänga där - kanske inte funkar?
Tänker på dessa
Och sist men inte minst.. Inte fått min Gripen ännu men den är på G.. Läste dock någonstans att det saknades saxlänkar på något eller alla ställen? Känns ju som att man vill ha lite PE då. Skippade det i beställningen när jag tog en Aires-resincockpit istället....
Tobias
Sorry, inget av det ovanstående har jag koll på
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Tack ändå cas, flarpen hjälpte mig. Hans balk kan inte sitta på innerplatsen iirc..
Tobias
Gamla gode Flärpen!
Han kan man alltid lita på!
Han kan man alltid lita på!
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Gloster Meteor T7
» Brittbygge 2: Meteor F.1
» Gloster Meteor F.1