IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Reklam mail

3 posters

Gå ner

Reklam mail Empty Reklam mail

Inlägg av Janne.S tis dec 25 2018, 14:15

Jag håller stilla på att bli galen av reklammail som skickas från anonyma gäster, alla meddelanden till forumet kommer till mig....först var det enstaka mail i månaden, sedan i veckan och nu går jag reklam från forumet i min inkorg varje dag och det ökar! Sad
Forume ska haskydd mot botar som sänder meddelanden...Så antingen är det fysiska personer som dränker mig I mail eller så har botarna blivit smartare.

Vansinnigt irriterande!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Reklam mail Empty Sv: Reklam mail

Inlägg av Stefan E tis dec 25 2018, 16:30

Det låter som det jag råkade ut för strax före jul!

Det är fortfarande (för mycket) reklam, men det har minskat ordentligt och jag kan nu komma in som vanligt.

Vet inte varför, däremot.....


Stefan  Very Happy
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Reklam mail Empty Sv: Reklam mail

Inlägg av Janne.S tis dec 25 2018, 17:56

Stefan E skrev:Det låter som det jag råkade ut för strax före jul!

Det är fortfarande (för mycket) reklam, men det har minskat ordentligt och jag kan nu komma in som vanligt.

Vet inte varför, däremot.....


Stefan  Very Happy
Jag får massa spam email i min inbox skickade från forumet, jag får alltså inte upp reklammeddelanden på skärmen när jag loggar in.
All mail som skickas från forumets kontakt funktion hamnar hos mig...det är tänkt för att hjälpa medlemmar med lösenord och inloggningsuppgifter och är skyddat med reCAPTCHA mot botar. Men det hjälper inte längre.
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Reklam mail Empty Sv: Reklam mail

Inlägg av cas ons dec 26 2018, 15:10

Låter som en forumöversyn/uppgradering vore på sin plats. Synda bara att ingen riktigt begriper sig på sånt...

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Reklam mail Empty Sv: Reklam mail

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet