IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vi som fick med oss något från Modell GBG

+7
JOooCKE
MiniStuff
Gigabyte
T-34
Azgaron
johan r
Janne.S
11 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Vi som fick med oss något från Modell GBG - Sida 2 Empty Sv: Vi som fick med oss något från Modell GBG

Inlägg av Janne.S ons sep 09 2009, 16:31

Kunde inte sagt det bättre själv Very Happy

ingen press Johan Razz
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator

Till överst på sidan Gå ner

Vi som fick med oss något från Modell GBG - Sida 2 Empty Sv: Vi som fick med oss något från Modell GBG

Inlägg av johan r ons sep 09 2009, 22:30

Vafalls, bygga modeller Shocked

Jag trodde att detta var som med frimärken, dvs man samlar utan att förstöra (har ni sett en frimärkssamlare använda sina frimärken?).

Roligt att ni gillar bilderna. Mästerligt skulle jag nog inte kalla det när man bulkfotograferar modeller men meningen är ju inte att vinna fototävlingar utan att visa på det stora utbudet av fina modeller som ni bygger.

Tids nog skall jag nog få tid över för modellbyggande igen och då komer jag självklart att plåga er med dessa.

// Johan
johan r
johan r

Inlägg av Janne.S ons sep 09 2009, 22:44

Det ser jag fram emot Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator

Inlägg av merlin1953packard fre sep 11 2009, 00:50

Grattis alla ni som vann priser och hedersomnämnanden! Men vi får ju inte glömma alla de andra som släpat dit sina modeller också och bidrog till att fylla utställningsborden med nästan lika snyggebyggen (tack, Mattias!) som edra egna! En applåd för dem också!
merlin1953packard
merlin1953packard

Inlägg av Sponsored content

Sponsored content

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet