Vi som fick med oss något från Modell GBG
+7
JOooCKE
MiniStuff
Gigabyte
T-34
Azgaron
johan r
Janne.S
11 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Vi som fick med oss något från Modell GBG
Kunde inte sagt det bättre själv
ingen press Johan
ingen press Johan
Janne.S- Moderator
Vafalls, bygga modeller
Jag trodde att detta var som med frimärken, dvs man samlar utan att förstöra (har ni sett en frimärkssamlare använda sina frimärken?).
Roligt att ni gillar bilderna. Mästerligt skulle jag nog inte kalla det när man bulkfotograferar modeller men meningen är ju inte att vinna fototävlingar utan att visa på det stora utbudet av fina modeller som ni bygger.
Tids nog skall jag nog få tid över för modellbyggande igen och då komer jag självklart att plåga er med dessa.
// Johan
Jag trodde att detta var som med frimärken, dvs man samlar utan att förstöra (har ni sett en frimärkssamlare använda sina frimärken?).
Roligt att ni gillar bilderna. Mästerligt skulle jag nog inte kalla det när man bulkfotograferar modeller men meningen är ju inte att vinna fototävlingar utan att visa på det stora utbudet av fina modeller som ni bygger.
Tids nog skall jag nog få tid över för modellbyggande igen och då komer jag självklart att plåga er med dessa.
// Johan
johan r
Grattis alla ni som vann priser och hedersomnämnanden! Men vi får ju inte glömma alla de andra som släpat dit sina modeller också och bidrog till att fylla utställningsborden med nästan lika snyggebyggen (tack, Mattias!) som edra egna! En applåd för dem också!
merlin1953packard
Sida 2 av 2 • 1, 2
Liknande ämnen
» Vad jag fick från Hemliga Tomten
» Bilder från Modell Göteborg
» Lånat från Stockolmsforumet: modell värd sin vikt i guld?
» Hur anmäler jag mig online till Modell GBG?
» Fick ARC hicka....
» Bilder från Modell Göteborg
» Lånat från Stockolmsforumet: modell värd sin vikt i guld?
» Hur anmäler jag mig online till Modell GBG?
» Fick ARC hicka....
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet