Plan 1:48 , 1:72 bytes.
3 posters
Sida 1 av 1
Plan 1:48 , 1:72 bytes.
Raderat
Senast ändrad av Sadolf den fre okt 07 2022, 12:17, ändrad totalt 10 gånger
Sadolf
Sv: Plan 1:48 , 1:72 bytes.
Tyvärr är det bara de tre första bilderna som går att titta på. Har du möjlighet att fixa till bildlänkarna?
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
Ah ok, då vet jag... sek jag ska fixa
Förlåt: hoppas det funkar nu... google drive spökar ibland, fick flytta till delat map...
Hoppas Ni kan se alla nu.
Förlåt: hoppas det funkar nu... google drive spökar ibland, fick flytta till delat map...
Hoppas Ni kan se alla nu.
Sadolf
Nu syns allt som det ska!
Tyvärr inte så mycket för mig då jag inte bygger 1/72 och de andra 48orna har jag redan.
Det enda som är lite spännande för mig var Armas 1/48 PZL.
Kommer du på byggmötet på söndag (Flygvapenmuseet, Kalla kriget hallen, 12-17) kan du väl ta med Armas PZL11c, jag är lite nyfiken på den.
Stefan
Tyvärr inte så mycket för mig då jag inte bygger 1/72 och de andra 48orna har jag redan.
Det enda som är lite spännande för mig var Armas 1/48 PZL.
Kommer du på byggmötet på söndag (Flygvapenmuseet, Kalla kriget hallen, 12-17) kan du väl ta med Armas PZL11c, jag är lite nyfiken på den.
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Hej Stefan.
Den är fin, bättre än Mirage.
Har inte byggt mirage p 11 men snickrar nu p 24 grekisk. Skillnaden är ungefär som mellan special hobby ( mirage) och Eduard( arma)
Skulle gärna kika in på byggmöte, men jag har inte bilen besiktad... Så mycket att göra på jobbet senaste tiden så jag hann inte ens bygga något i plast.
Bilj-eln måste fixa handbromsen och strålkastare är crazy... ( justeringsgrejen vid länkarm) Plus jag har lite soppa läckage,,,vid någon av spridare.
Kan ta bilder på gjutstammar och allt om Du vill se
Här förresten finns det mycket bilder på i princip allt: På super-hobby, de har tyvärr blivit dyrare sista tiden, på grund av "ekonomiska reformer" som Polen ledande "hunta" förde fram...
Men deras sida är lika bra eller tom bättre än scalemates om det gäller tjuvtitta på olika byggsatser, de har väldigt bra med bilder
https://www.super-hobby.se/products/PZL-P.11c-Expert-Set-36651261.html
Här är den andra, enklare varianten
https://www.super-hobby.se/products/PZL-P.11c-Model-Kit.html
Skillnaden mellan de två är att den billigare har enklare ets- den har inte med vissa detaljer, men det mest nödvändiga som säkerhetsbälten.
Dessutom den enklare har bara två cammo, den dyrare fyra där en från Rumänien. Den saknar också masken för vindrutan/hjul , men den kan man klara sig utan.
Plasten är bara en ram- men den räcker.
Den är fin, bättre än Mirage.
Har inte byggt mirage p 11 men snickrar nu p 24 grekisk. Skillnaden är ungefär som mellan special hobby ( mirage) och Eduard( arma)
Skulle gärna kika in på byggmöte, men jag har inte bilen besiktad... Så mycket att göra på jobbet senaste tiden så jag hann inte ens bygga något i plast.
Bilj-eln måste fixa handbromsen och strålkastare är crazy... ( justeringsgrejen vid länkarm) Plus jag har lite soppa läckage,,,vid någon av spridare.
Kan ta bilder på gjutstammar och allt om Du vill se
Här förresten finns det mycket bilder på i princip allt: På super-hobby, de har tyvärr blivit dyrare sista tiden, på grund av "ekonomiska reformer" som Polen ledande "hunta" förde fram...
Men deras sida är lika bra eller tom bättre än scalemates om det gäller tjuvtitta på olika byggsatser, de har väldigt bra med bilder
https://www.super-hobby.se/products/PZL-P.11c-Expert-Set-36651261.html
Här är den andra, enklare varianten
https://www.super-hobby.se/products/PZL-P.11c-Model-Kit.html
Skillnaden mellan de två är att den billigare har enklare ets- den har inte med vissa detaljer, men det mest nödvändiga som säkerhetsbälten.
Dessutom den enklare har bara två cammo, den dyrare fyra där en från Rumänien. Den saknar också masken för vindrutan/hjul , men den kan man klara sig utan.
Plasten är bara en ram- men den räcker.
Sadolf
Till administratör: Vänligen stäng av tråden, jag tar bort annonsen på grund av inget intresse.
Sadolf
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet