IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

.... på Göteborgsfronten intet nytt ....

4 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

.... på Göteborgsfronten intet nytt .... Empty .... på Göteborgsfronten intet nytt ....

Inlägg av MiniStuff sön maj 23 2010, 10:47

....

......

......

....... scratch

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

.... på Göteborgsfronten intet nytt .... Empty Sv: .... på Göteborgsfronten intet nytt ....

Inlägg av Obed sön maj 23 2010, 11:23

Folk är nog trötta efter göteborgsvarvet igår
Obed
Obed


Till överst på sidan Gå ner

.... på Göteborgsfronten intet nytt .... Empty Sv: .... på Göteborgsfronten intet nytt ....

Inlägg av Warsawpact sön maj 23 2010, 13:13

Obed skrev:Folk är nog trötta efter göteborgsvarvet igår

....den tropiska Burma värmen som sveper in över Västsverige. Blir totalt apatisk .... på Göteborgsfronten intet nytt .... Icon_eek
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

.... på Göteborgsfronten intet nytt .... Empty Sv: .... på Göteborgsfronten intet nytt ....

Inlägg av Janne.S sön maj 23 2010, 17:55

Hockey!!!!!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

.... på Göteborgsfronten intet nytt .... Empty Sv: .... på Göteborgsfronten intet nytt ....

Inlägg av Johan Ri sön maj 23 2010, 21:48

Själv är jag på stor fältövning i Ljungbyhed. Helikoptrar i luften. Mtrlfällning från Hercules Stridsfordon på marken mm........

Trivsamt att läsa forumet ändå!

//Johan

Johan Ri
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

.... på Göteborgsfronten intet nytt .... Empty Sv: .... på Göteborgsfronten intet nytt ....

Inlägg av Janne.S sön maj 23 2010, 22:01

hehehe...Johan har gått i barndom igen Very Happy Låter som du gör om lumpen Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

.... på Göteborgsfronten intet nytt .... Empty Sv: .... på Göteborgsfronten intet nytt ....

Inlägg av MiniStuff sön maj 23 2010, 22:28

Janne.S skrev:Hockey!!!!!

couldn't care less.... Razz

för min del har det varit jobb och sen utkommenderad på trädgårdsarbete resten av helgen. Idag köpte vi och byggde ihop ett växthus, skulle ta ett par timmar trodde vi. Har precis kommit in efter att börjat med grunden kl 11.00 - blev en hel del hyllande till de mörkare krafterna - men nu står det där. Känner sig rätt stolt ändå, ungefär som att sätta ihop en krånglande resinbyggsats. Och frugan är såååååå nöjd och glad - och då är jag glad. Blir det inte så mycket tjat om att komma ut å hjälpa till i sommar. Kan jag sitta inne med mitt istället Smile

/M

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

.... på Göteborgsfronten intet nytt .... Empty Sv: .... på Göteborgsfronten intet nytt ....

Inlägg av Warsawpact sön maj 23 2010, 22:30

Det är under sommaren jag tackar högre makter att det regnar så förbannat mycket i Borås !!!

Hockeyn har hållt en inne en viss del, 3-1 mot Tyskland var skönt så nu har vi i alla fall en bronsmedalj Janne!
Btw, är det någon som vet när nästa Asian Games skall hållas? Nordkorea har ett lovande Karate team i år.
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

.... på Göteborgsfronten intet nytt .... Empty Sv: .... på Göteborgsfronten intet nytt ....

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet