IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Band of Brothers (och liknande)

3 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Band of Brothers (och liknande) Empty Band of Brothers (och liknande)

Inlägg av Matt_Public ons maj 26 2010, 13:20

Mors!

Normalt så har jag sällan tid att bänka mig framför tv:n (och lever ett så pass oregelbundet liv att det är hart när omöjligt att följa serier), det är väl därför jag har missat härligheten.

Nu är läget annorlunda. P.g.a. ett förhoppningsvis temporärt handikapp så har jag plötsligt massor av dötid, vilket har lett till att vänliga bekanta har börjat sätta DVD-boxar i händerna på mig. Hitintills Sons of Anarchy och, naturligtvis, Band of Brothers.

Fasen vilket guld! Borde sparka mig själv där bak, både en och två gånger, för att jag lyckats undgå den serien fram tills nu.
Har visserligen bara hunnit med tre avsnitt, men det är helt klart lovande. Finns det några snarlika guldkorn för en MÖP där ute?
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Band of Brothers (och liknande) Empty Sv: Band of Brothers (och liknande)

Inlägg av Warsawpact ons maj 26 2010, 16:09

Matt_Public skrev:Mors!

Normalt så har jag sällan tid att bänka mig framför tv:n (och lever ett så pass oregelbundet liv att det är hart när omöjligt att följa serier), det är väl därför jag har missat härligheten.

Nu är läget annorlunda. P.g.a. ett förhoppningsvis temporärt handikapp så har jag plötsligt massor av dötid, vilket har lett till att vänliga bekanta har börjat sätta DVD-boxar i händerna på mig. Hitintills Sons of Anarchy och, naturligtvis, Band of Brothers.

Fasen vilket guld! Borde sparka mig själv där bak, både en och två gånger, för att jag lyckats undgå den serien fram tills nu.
Har visserligen bara hunnit med tre avsnitt, men det är helt klart lovande. Finns det några snarlika guldkorn för en MÖP där ute?

Tipsar om den nya Band of Brothers - The Pacific serien som går. Såg klart det 7e avsnittet igår och den serien är lika bra som den orginella serien men dock så överträffar den inte orginalet.
Häftiga scener speciellt vid avsnittet om Guadal Canal där de mejar ner japaner som bokstavligen kommer i vågor, samtidigt lite tragiskt.
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Band of Brothers (och liknande) Empty Sv: Band of Brothers (och liknande)

Inlägg av Janne.S ons maj 26 2010, 17:39

Jupp pacific...och Generation Kill går inte av för hacker den heller!
Den brittiska serien "Warriors" är rätt bra den med.

Lite äkta vara så rekommenderar jag Ross Kempf i Afhganistan.
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Band of Brothers (och liknande) Empty Sv: Band of Brothers (och liknande)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet