IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

- Fangs coming our way 2011 - Najjs!

+3
Jörgen.E
Warsawpact
MiniStuff
7 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 1 av 2 1, 2  Nästa

Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av MiniStuff tis sep 14 2010, 18:29


_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Warsawpact tis sep 14 2010, 19:09

MiniStuff skrev:


lol! lol! lol! satt precis och kollade på trailern på imdb.com.
Verkar som en given film att se nästa år.
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av MiniStuff tis sep 14 2010, 19:13

Very Happy

skulle tro det! Razz

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Jörgen.E tis sep 14 2010, 20:23

Den där rullen verkar riktigt intresant.... Måste ses

Jörgen
Jörgen.E
Jörgen.E


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Delmar tis sep 14 2010, 21:18

kan bli jävligt cool men jag ställer mig skeptisk då det oftast blir skit i den här genren... men jag hoppas Smile
Delmar
Delmar


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Warsawpact tis sep 14 2010, 21:50

Delmar skrev:kan bli jävligt cool men jag ställer mig skeptisk då det oftast blir skit i den här genren... men jag hoppas Smile

Jo det är sant, det är en allt för vanlig tendens att det blir crap.
Rent spontat trodde jag att det var Bladerunner när de visade första stads scenen.
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av MiniStuff tis sep 14 2010, 21:57

om själva storyn och skådespelandet suger så brukar jag njuta av sceneriet/maskiner och miljöerna, brukar hämta mycket inspiration från sådana filmer.

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Janne.S tis sep 14 2010, 22:24

Vem har regisserat? Är det Uwe Boll så fly!!!!!
Se vad karln gjorde med bloodrayne och Mutan chronicles!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Delmar tis sep 14 2010, 22:38

Samma snubbe som gjorde Legion, inte sett den själv

Uwe Boll gjorde inte Mutant chronicles btw men hans andra synder är tillräkligt för att skicka honom till death row enligt mig
Delmar
Delmar


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av MiniStuff tis sep 14 2010, 23:03

Delmar skrev:Samma snubbe som gjorde Legion, inte sett den själv

Uwe Boll gjorde inte Mutant chronicles btw men hans andra synder är tillräkligt för att skicka honom till death row enligt mig

att ta dö på snubben är för snällt Razz

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Janne.S tis sep 14 2010, 23:21

Aha....tje Legion var det lite små prutt i ialla fall

Simon Hunter hette visst klåparen bakom Mutant chronicles...... förtjänar ett öde i närheten av Owe Boll......

Tänk vad det har slaktats serier i filmer...jag kommer ihåg när jag fick reda på att de skulle göra film av Judge Dredd.....oj vilka förhoppningar men sedan fick man reda på att han skulle spelas av the italian Stallion....*bonk* 15 minuter in i filmen ryker hjälmen....katastrof!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av MiniStuff tis sep 14 2010, 23:44

och att inte ha med coola gänget av Judge Death, Judge Fear, Judge Fire o Judge Mortis! Twisted Evil

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Delmar tis sep 14 2010, 23:51

men dom hade ju med Rob Schneider istället Razz
Delmar
Delmar


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Janne.S ons sep 15 2010, 00:01

*rys*
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Joppo ons sep 15 2010, 00:03

[Off topic]

Tänk vad det har slaktats serier i filmer...jag kommer ihåg när jag fick reda på att de skulle göra film av Judge Dredd.....oj vilka förhoppningar men sedan fick man reda på att han skulle spelas av the italian Stallion....*bonk* 15 minuter in i filmen ryker hjälmen....katastrof!

Jäklarns vilken besvikelse den filmen var. Jag blir krut bara jag tänker på den Evil or Very Mad Förutom att de skippar hjälmen (grrr!), så tycker jag de har totalslaktat rekvisitan. Lawgivern ser ut som nån jävla soft air gun och Lawmastern ska vi inte ens prata om... En EU-moppe ser fan hårdare ut...

På tal om detta så blev jag sugen på att gräva fram mina gamla Magnumtidningar... Dreddis och Lobo äger Smile

[Off topic/]


Senast ändrad av Joppo den ons sep 15 2010, 10:05, ändrad totalt 1 gång
Joppo
Joppo


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Matt_Public ons sep 15 2010, 08:08

Joppo skrev:På tal om detta så blev jag sugen på att gräva fram mina gamla Magnumtidningar... Dreddis och Lobo äger Smile

Där sa du något! Hellblazer, Zenith, Anderson: Psi-Division och en massa annat mumsigt jörp...

Mot förrådet!
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Delmar ons sep 15 2010, 08:54

själv är jag en lättviktare så jag läser bara Marvel Smile men jag har haft mit öga på Preacher ett bra tag
Delmar
Delmar


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Matt_Public ons sep 15 2010, 08:59

Delmar skrev: [...] men jag har haft mit öga på Preacher ett bra tag.

Åh, hur kunde jag glömma Pastor Custer! Karln är ju kungligt rolig på en bra dag. king

Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Warsawpact ons sep 15 2010, 10:22

Janne.S skrev:

Tänk vad det har slaktats serier i filmer...jag kommer ihåg när jag fick reda på att de skulle göra film av Judge Dredd.....oj vilka förhoppningar men sedan fick man reda på att han skulle spelas av the italian Stallion....*bonk* 15 minuter in i filmen ryker hjälmen....katastrof!

Hollywood håller på att göra en ny as-we-speak, spelas in i Sydafrika. Den skall heta "Dredd" (..vilket kanske inte förvånar)


Info

Och lite här med


- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Judgedredd-art2
- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Judgedredd-art1
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av MiniStuff ons sep 15 2010, 11:25

INTERESTING! INDEED! Very Happy

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Matt_Public ons sep 15 2010, 11:50

För egen del så sätter jag nog mätaren i pannan till läge ett medans jag avvaktar.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Joppo ons sep 15 2010, 12:11

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Mean

Mmm.... Jag håller med Matt... Inte för att låta negativ, men jag är lite tveksam. Men man vet ju aldrig Smile
Joppo
Joppo


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av MiniStuff ons sep 15 2010, 13:11

"why so serious!?"

"don't be negative negative, just be positive positive!"

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Warsawpact tor sep 16 2010, 12:27

MiniStuff skrev:"why so serious!?"

"don't be negative negative, just be positive positive!"

Ja precis, att t.ex. att den nya Dredd skulle vara sämre än den med Stalone i skall det mycket till i så fall. Om det ens är möjligt lol!
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Janne.S tor sep 16 2010, 17:29

Jag upphör aldrig att förvånas över hur Hollywod kan förstöra de bästa serierna och böckerna....

För många kockar och för mycket pengar..... kan ni tänka hur hollywood versionen av "Sagan om ringen" skulle sett ut? de ville ha en 2 timmars spelfilm som täckte alla tre böckerna! Tur Peter Jackson var omutlig!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

- Fangs coming our way 2011 - Najjs! Empty Sv: - Fangs coming our way 2011 - Najjs!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 1 av 2 1, 2  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet