IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

+7
cas
Azgaron
Caverö
Joppo
Janne.S
Delmar
legion
11 posters

Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av legion sön okt 10 2010, 21:15

Hejsan!

Då är man tillbaka igen hehe Smile

Har nu bestämt mig för att fokusera på ett bygge och de blev modellen som jag köpte från Joppo som var till salu här på forumet.

Måste berätta att jag är toknöjd med köpet, modellen var komplett och nu tänkte jag fokusera 100% på detta bygge. (har 5-6 andra påbörjade hehe)

Innan jag fortsätter vill jag också berätta om att jag inte kommer uppdatera denna tråden lika ofta som min förra då det är andra bullar som gäller nu, hehe, jag är far och kan inte lägga min hela lediga tid på detta, men så fort jag får en lucka då och då, så är de detta jag kommer hålla på med.

Här kommer några bilder, jag köpte modellen något påbörjad men nu har jag fortsatt bygga på de, här kommer lite bygg bilder, varsågoda.

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8190015

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8190001

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8190002

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8190006

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8190007

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8190008

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8190009

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8190010

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8190011

Panzern ska både målas och byggas i denna versionen.







legion
legion


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av Delmar sön okt 10 2010, 21:32

spännande, Stug III är en riktig liten goding
Delmar
Delmar


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av Janne.S sön okt 10 2010, 21:34

Läckert, en STUG!!! cheers

En mycket trevlig modell det där förövrigt.....gjorde en finsk av min Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av Joppo sön okt 10 2010, 21:37

Go Kotte Smile Förhoppningsvis får du lite mer tid för byggandet när du är klar med flytten drunken Vad har du för planer för bygget i övrigt? Blir vagnen en ärrad veteran eller en ny och fräsch nykomling på slagfältet?

/Jeppi B
Joppo
Joppo


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av Caverö sön okt 10 2010, 22:05

Stugar är ascoola så är det bara!

Den modellen ser riktigt fin ut, antar att det går som ett rinnande cheers
Caverö
Caverö


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av legion sön okt 10 2010, 22:08

Delmar skrev:spännande, Stug III är en riktig liten goding

Yes it is Very Happy

Janne.S skrev:Läckert, en STUG!!! cheers

En mycket trevlig modell det där förövrigt.....gjorde en finsk av min Very Happy

sturmiii!! hehe

Joppo skrev:Go Kotte Smile Förhoppningsvis får du lite mer tid för byggandet när du är klar med flytten drunken Vad har du för planer för bygget i övrigt? Blir vagnen en ärrad veteran eller en ny och fräsch nykomling på slagfältet?

/Jeppi B

Joppo king

hehe ja, ska få ett helt eget hobby/byggrum, jag kommer vara lite upptagen där också med att inreda rummet och så, ska bli så sjukt roligt! Vi börjar flytta om ca 19 dagar, så detta bygget kommer tyvärr vila en stund innan jag är på fötter igen.

En mkt bra fråga Jeppe, mkt bra fråga... Nånting mittimellan, den ska vara en hel del chip o scratch på den, men någon " övervädring " om man säger så kommer jag inte göra på den.
Men vem vet hehe.
Jag sitter och undrar nu om jag ska måla den med Vallejjo eller Tamiya färger när det blir dags för målning, only time will tell.

ha de gött kungen Wink


Senast ändrad av Legionar den sön okt 10 2010, 22:42, ändrad totalt 2 gånger
legion
legion


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av legion sön okt 10 2010, 22:18

Caverö skrev:Stugar är ascoola så är det bara!

Den modellen ser riktigt fin ut, antar att det går som ett rinnande cheers

Denna modellen är hittils den bästa modell jag har rört. Bra passform, sjysta gjutningar och hög detaljupplösning (detaljrikedom) + bra kvalité.
funderar seriöst på att köpa en till likadan så att jag kan bygga en till stug fast i annan version. Men vetifan om jag vågar, tantan här hemma kommer döda mig om hon ser att det trillar in en avi till från posten till mig hehe Very Happy

Riktigt trevlig modell än så länge. Rekomenderas.


Senast ändrad av Legionar den sön okt 10 2010, 22:43, ändrad totalt 1 gång
legion
legion


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av Azgaron sön okt 10 2010, 22:39

Trevlig modell! Ser bra ut så långt Legionär!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av cas mån okt 11 2010, 10:42

Kämpa p bara Legionar!
Tyvärr vet jag hur mycket tid hus och nya barn tar, men det går ju över förr eller senare.
Bit ihop bara, och göm dig i hobbyrummet när du får tid!
Vi vill se mer av den här.
//Christer

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av MagnusE mån okt 11 2010, 22:24

Yes, nu börjar det likna något. Får nästan gåshud av de vagnarna. Skall bli kul att följa.
http://stugiii.com/


Magnus
MagnusE
MagnusE


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av Marlin mån okt 11 2010, 22:42

Legionar skrev:
Caverö skrev:Stugar är ascoola så är det bara!

Den modellen ser riktigt fin ut, antar att det går som ett rinnande cheers

Denna modellen är hittils den bästa modell jag har rört. Bra passform, sjysta gjutningar och hög detaljupplösning (detaljrikedom) + bra kvalité.
funderar seriöst på att köpa en till likadan så att jag kan bygga en till stug fast i annan version. Men vetifan om jag vågar, tantan här hemma kommer döda mig om hon ser att det trillar in en avi till från posten till mig hehe Very Happy

Riktigt trevlig modell än så länge. Rekomenderas.

Ser ju väldigt bra ut.
Tamiya brukar ju ha en underbra kvalitet.
Det är så länge sen jag byggde pansar, men deras flyg bygger sig nästan själv.
Öppna asken, släng in lim och färg, skaka lite, och sen är det bara att plocka fram en färdig modell. Very Happy
Ska bli kul att följa det här bygget. Alltid lär man sig något.

Beträffande avier av diverse sort. Använda alternativ leverans adress.
Jag har beställt flygplan direkt till jobbet ett par gånger när "just den diskussionen" har varit uppe. Twisted Evil
Så länge det finns mat på bordet och det inte inkräktar på annat, ingen skada skedd i mina ögon.
/Bosse
Marlin
Marlin


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av Delmar mån okt 11 2010, 22:53

hahah vilken rövare Bosse Smile
Delmar
Delmar


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av Matt_Public tis okt 12 2010, 08:33

Prydlig liten panser. Ska den stå som den är, eller på basplatta/ i ett diorama?
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av legion tis okt 12 2010, 22:20

Azgaron skrev:Trevlig modell! Ser bra ut så långt Legionär!

Håkan

Hej Håkan, tack så mkt, jag ska inte ta åt mig hela äran, det är inte jag som har påbörjat bygget. Men jag tror jag kommer lyckas bra med denna. Vi får se min vän Smile

CAS skrev:Kämpa p bara Legionar!
Tyvärr vet jag hur mycket tid hus och nya barn tar, men det går ju över förr eller senare.
Bit ihop bara, och göm dig i hobbyrummet när du får tid!
Vi vill se mer av den här.
//Christer

hehe tack du Smile
Jo det är ju lite speciellt, tjejen min börjar få slut på sina mammadagar och börjar jobba nu (hon jobbar kväll/natt) så direkt efter jobbet måste jag passa dottern, vilket jag självklart gör helhjärtat men bygget får man ta efter jag har nattat henne hehe.

MagnusE skrev:Yes, nu börjar det likna något. Får nästan gåshud av de vagnarna. Skall bli kul att följa.
http://stugiii.com/


Magnus

hehe kul att du är intresserad Smile jätte trevliga vagnar dessa hehe
tack för länken Smile

mvh



legion
legion


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av legion tis okt 12 2010, 22:31

Marlin skrev:
Beträffande avier av diverse sort. Använda alternativ leverans adress.
Jag har beställt flygplan direkt till jobbet ett par gånger när "just den diskussionen" har varit uppe. Twisted Evil
Så länge det finns mat på bordet och det inte inkräktar på annat, ingen skada skedd i mina ögon.
/Bosse

hehe, fast hon har rätt, jag har handlat otroligt mkt modeller och modellrelaterade saker i nästan 2 års tid, jag använde vår klädkammare som en lagerplats haha.
De e så kul att handla modeller!! Very Happy:D
Jag tycker bara samlandet är en kul grej! hehe Smile

Matt_Public skrev:Prydlig liten panser. Ska den stå som den är, eller på basplatta/ i ett diorama?

Hej Mattias Very Happy

Jag tror inte jag kommer bygga nå basplatta, men vem vet jag kanske ändrar mig hehe, jag känner mig ganska osäker på dioramor och basplattor då jag aldrig har byggt nåt sånt men nån gång måste man börja. Nu är de så att vi ska snart flytta till större och jag kommer äntligen få ett hobbyrum där jag kan pilla o greja så det kommer vara lättare då med allt te x dioramor och sånna större projekt. Det är så skönt att bara lämna arbetet utan att behöva plocka undan efter sig alltid och sedan, ja, fortsätta bygga när man känner för de . Nu te x bygger jag allting i köket... Jag satsar verkligen helhjärtat på denna hobbyn, så vi får se hur de kommer utveckla sig i framtiden...

legion
legion


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av legion tis okt 12 2010, 22:39

fler bilder kommer i veckan..
legion
legion


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av legion tor okt 14 2010, 20:59

lite uppdatering.

Hej hej.

Då var de dags för lite spackling nu.
Innan jag fortsätter så vill jag berätta för er att jag är rookie när det gäller spackel men men nån gång måste man lära sig.

Jag är ganska nöjd med passformen på objektet så enligt mig finns de inte mkt att spackla och "rätta" till.
Jag använder mig av vallejos putty, jag tycker den är ganska skön då man kan förtunna de med vatten och till att fylla små detaljer är den väldigt bra tycker jag.
Skulle olyckan vara framme så är de lätt att åtgärda de med en blöt tops då detta putty inte torkar så snabbt.

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8230016

Ska man spackla större ytor, som man oftast gör när man te x bygger flyg så rekomenderar jag ej denna puttyn. Jag upplever att denna spackeln inte biter riktigt hårt i plasten om ni förstår hur jag menar, ibland har det också hänt att stora bitar putty har lossnat när jag har slipat, inte bra, trots modellen har legat och torkat i 3 dagar. Men vad vet jag, kanske var de jag som gjorde nåt fel?

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8230017


Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8230018

här kan man se hur jag tunnar ut puttyn med vanligt syntet pensel och vanligt vatten naturligtvis.

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8230019

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8230023k

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. P8230025

Har ni några synpunkter eller kanske tips som ni kan ge mig så är ni välkomna till att göra de Smile hehe

nä, nu får de va för ikväll.

hajj så länge Smile








Senast ändrad av Legionar den tor okt 14 2010, 22:04, ändrad totalt 1 gång
legion
legion


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av Delmar tor okt 14 2010, 21:54

imponerande spackling, väldigt smart metod
Delmar
Delmar


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av Joppo tor okt 14 2010, 21:59

Tjusigt Kotte Smile Ska bli kul att se den med färg på cyclops
Joppo
Joppo


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av MiniStuff tor okt 14 2010, 22:05

det där spacklet är eftertraktat av figursnidare, när norrmännen fick veta att jag hade ett gäng tuber (de finns även på tub, lite mer i tuben men annars samma produkt) när jag var på IPMS i Sthlm i våras så tog det inte mer än ett par minuter så hade de köpt alla. De blev som tokiga, fast då är ju norrmännen lite speciella Razz Rolling Eyes

... undrar om det är något mer i spacklet än bara spackel.... det är ju vitt .... Rolling Eyes

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av Azgaron lör okt 16 2010, 01:52

Ser bra ut Legionär!

Verkar vara ett bra spackel för fina fogar.

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av legion sön okt 17 2010, 19:41

Delmar skrev:imponerande spackling, väldigt smart metod

Tack så mkt Delmar, jag blev tipsad av en arbetskamrat som använder denna puttyn, han är dock ingen modellbyggare utan bara målar gubbar. Tycker de är en skitrevlig spackel om man vill spackla på ställen där det kan vara svårt att komma med slipapper, man kan tunna ut puttyn med vatten och fylla där man vill...

Joppo skrev:Tjusigt Kotte Smile Ska bli kul att se den med färg på cyclops

hehe jepp, ska bara ta o handla primer, vet fortfarande inte om jag ska måla objektet med vallejo eller tamiya :/ börjar gilla vallejo mer o mer.. funderar på att gå över till vallejo helt o hållet..
tänkte passa på att fråga dig och folket här, nu när ändå frågan är uppe, jag har arbetat väldigt lite med vallejo air och dem färgerna som jag jobbat med har varit satin, är alla vallejo air i satin? finns dem i matt? eller måste man tillsätta matt varnsih och vice versa Smile ? hoppas ni förstår min fråga hehe

MiniStuff skrev:det där spacklet är eftertraktat av figursnidare, när norrmännen fick veta att jag hade ett gäng tuber (de finns även på tub, lite mer i tuben men annars samma produkt) när jag var på IPMS i Sthlm i våras så tog det inte mer än ett par minuter så hade de köpt alla. De blev som tokiga, fast då är ju norrmännen lite speciella Razz Rolling Eyes

... undrar om det är något mer i spacklet än bara spackel.... det är ju vitt .... Rolling Eyes

hehe jo de kan jag tänka mig Smile jag blev själv tipsad av min arbetskamrat som målar figurer.. En fråga Markus, vet ej om man får prata biznis så här öppet, men då får mod editera och rätta till inlägget.

Min fråga är då, I Panzer Aces serien finns en tub som heter ( Old Wood och New Wood ) nummer 310 och 311, går de att få köpa dessa burkana löst eller måste man köpa en hel förpackning med panzer aces färger?


Azgaron skrev:Ser bra ut Legionär!

Verkar vara ett bra spackel för fina fogar.

Håkan

Tack vännen cheers
legion
legion


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av MiniStuff sön okt 17 2010, 20:05

Legionar skrev:

hehe jepp, ska bara ta o handla primer, vet fortfarande inte om jag ska måla objektet med vallejo eller tamiya :/ börjar gilla vallejo mer o mer.. funderar på att gå över till vallejo helt o hållet..
tänkte passa på att fråga dig och folket här, nu när ändå frågan är uppe, jag har arbetat väldigt lite med vallejo air och dem färgerna som jag jobbat med har varit satin, är alla vallejo air i satin? finns dem i matt? eller måste man tillsätta matt varnsih och vice versa Smile ? hoppas ni förstår min fråga hehe

MiniStuff skrev:det där spacklet är eftertraktat av figursnidare, när norrmännen fick veta att jag hade ett gäng tuber (de finns även på tub, lite mer i tuben men annars samma produkt) när jag var på IPMS i Sthlm i våras så tog det inte mer än ett par minuter så hade de köpt alla. De blev som tokiga, fast då är ju norrmännen lite speciella Razz Rolling Eyes

... undrar om det är något mer i spacklet än bara spackel.... det är ju vitt .... Rolling Eyes

hehe jo de kan jag tänka mig Smile jag blev själv tipsad av min arbetskamrat som målar figurer.. En fråga Markus, vet ej om man får prata biznis så här öppet, men då får mod editera och rätta till inlägget.

Min fråga är då, I Panzer Aces serien finns en tub som heter ( Old Wood och New Wood ) nummer 310 och 311, går de att få köpa dessa burkana löst eller måste man köpa en hel förpackning med panzer aces färger?



Om Model Air: de är allihopa mer eller mindre "satin", mer eller mindre tror jag beror på vilken färg = vilket pigment som färgen bygger på då en del pigment är mer matta av naturen. Men jag tycker inte det gör något att de är lite satin-aktiga då det är lätt att fortsätta med washes o filter utan "skyddande" lack-lager emellan. vad jag menar är att använder man oljebaserade grejer ovanpå Vallejofärgen direkt så går det alldeles utmärkt, sen skadar det ju inte att ha ett lager med tex. Johnson emellan.

Om Panzer Aces: ja de går att köpa styckvis, har inte tagit upp de helt i sortimentet än men om du vill beställa någon eller fler och inte har något emot att vänta lite så säg till. Jag har en order på G till min Vallejo-leverantör inom 1-2 veckor, tänkte se till att ha den innan jag åker till C4.

/Markus


_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av legion mån okt 18 2010, 18:07

Ok ok, där ser man, där ser man, jo jag ser de som en stor fördel om färgerna är i satin, men nu vet jag de, gött å höra.

Jo, tänkte dra iväg en beställning nu efter löningen. Smile Jag kommer inte dyka upp på C4 då jag kommer vara upptagen med nåt annat. Vi får ta de via posten.

tack iaf för infot Marcus.

Mvh
legion
legion


Till överst på sidan Gå ner

Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943. Empty Sv: Tamiya skala 1:35, StugIII, 237th StuG Brg, Wehrmacht, Russia 1943.

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet