IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Reklambanners

5 posters

Gå ner

Reklambanners Empty Reklambanners

Inlägg av MiniStuff ons nov 10 2010, 16:59

Är jag den enda inloggade som nu för tiden får upp en "massa" störande reklambanners på sidan??? Evil or Very Mad Evil or Very Mad Jag fullkomligen avskyr sånt, Evil or Very Mad Evil or Very Mad SPECIELLT när det inte är reklam relaterat till forumet. Hade varit en annan grej om det var min reklam eller annan plastfirmas Razz

Kan ju tänka mig att det är någon policy från de som håller med plats etc. men man brukar kunna få slippa sånt.

/Markus

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Reklambanners Empty Sv: Reklambanners

Inlägg av Jokkocze ons nov 10 2010, 17:21

Jag skulle tro att det är sånt man får stå ut med om man inte har hand om forumet själv. Varför forumet inte ligger på samma webserver som ipmsgoteborg.se förstår jag dock inte.
Kan någon kanske svara på det? phpbb är ju faktiskt gratis för alla att använda på sina sidor.

Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Reklambanners Empty Sv: Reklambanners

Inlägg av T-34 ons nov 10 2010, 17:59

Första gången jag ser detta är idag. Har inte sett det förr men klart jobbigt. Mad
Magnus
T-34
T-34


Till överst på sidan Gå ner

Reklambanners Empty Sv: Reklambanners

Inlägg av MiniStuff ons nov 10 2010, 18:48

Ja de har inte varit där förr... måste ha dykt upp de senaste dagarna för i förra veckan så var där inga.

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Reklambanners Empty Sv: Reklambanners

Inlägg av Janne.S ons nov 10 2010, 21:24

Dito........... Sad

Johan, Fixa! Very Happy
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Reklambanners Empty Sv: Reklambanners

Inlägg av cas tor nov 11 2010, 09:21

Hrrm, kör AdBlock i Firefox så jag har inte ens märkt problemet...Jag var tvungen att kolla i Explorer för att se vad det var ni gafflade om Cool

_________________
På byggbordet just nu:
2x P-38J Lightning 1/72, P-47M 1/72, Shackleton MR3 1/72, F-14A Tomcat 1/48

I skämslådan:
Fairey Gannet 1/48, Tornado IDS 1/48, P-61A Black Widow 1/48, Harrier GR9 1/72, Harrier GR3 1/72,  F-100F Wild Weasel 1/72, Sea Vixen 1/48,  F-4C 1/48, Seamew 1/72,Mirage IIIC 1/48,  Messerschmitt BF110C 1/48, mfl
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Reklambanners Empty Sv: Reklambanners

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet