IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Är det bara för mig det strular för nu!?

3 posters

Gå ner

Är det bara för mig det strular för nu!? Empty Är det bara för mig det strular för nu!?

Inlägg av JOooCKE ons dec 15, 2010 3:55 pm

Som rubriken lyder, är det bara mig det strular för?
När jag ska gå in i någon kategori, tex in the works och ska kolla någon tråd så kommer det bara upp för mig att forumet finns inte???
Doch verkar det fungera i explorer, fungerar inte i firefox, chrome eller i mobilen...

Är det bara mig?

/ Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Är det bara för mig det strular för nu!? Empty Sv: Är det bara för mig det strular för nu!?

Inlägg av T-34 ons dec 15, 2010 4:40 pm

Jag kör med Firefox och det funkar. Däremot när jag ska gå in på nån underkategori så öppnas sidan och man ser sidhuvudet men ska man läsa trådarna får jag scrolla ner en bra bit på sidan. Det är alltså en stor del av sidan som är tom. Inget stort problem men ändå, ska nog inte vara så.
Magnus
T-34
T-34


Till överst på sidan Gå ner

Är det bara för mig det strular för nu!? Empty Sv: Är det bara för mig det strular för nu!?

Inlägg av JOooCKE ons dec 15, 2010 4:55 pm

Det kom igång igen, nu fungerar det som det ska Smile

/ Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Är det bara för mig det strular för nu!? Empty Sv: Är det bara för mig det strular för nu!?

Inlägg av Jokkocze ons dec 15, 2010 5:00 pm

Jag hade också problem ett tag, stod bara "Det valda forumet kan inte visas" eller något sånt när man försökte göra.. ja, något.

Verkar dock fungera nu igen. Jag gissar på ett databasfel eller något.
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Är det bara för mig det strular för nu!? Empty Sv: Är det bara för mig det strular för nu!?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet