IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

1000 inlägg/månad!

+2
Azgaron
johan r
6 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

1000 inlägg/månad! Empty 1000 inlägg/månad!

Inlägg av johan r ons dec 31 2008, 01:36

Kära forumdeltagare. Tack vare era fina projekt och ert enorma engagemang kan vi med glädje konstatera att december månad 2008 blev den första månaden som vi passerade 1000 inlägg/månad.

Tack till alla som gör forumet till en trivsam mötesplats i styrenens tecken cheers

Forumteamet


Senast ändrad av Johan R den lör jan 10 2009, 01:54, ändrad totalt 1 gång
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

1000 inlägg/månad! Empty Sv: 1000 inlägg/månad!

Inlägg av Azgaron ons dec 31 2008, 16:30

Fantastiskt kul! Smile

Gott nytt styrenår!

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

1000 inlägg/månad! Empty Sv: 1000 inlägg/månad!

Inlägg av Janne.S ons dec 31 2008, 20:34

Det här är kul, riktigt kul!

Från det att vi startade om forumet igen efter att det legat nere så känns det som kurvan pekat uppåt nästan exponentiellt! Visst det gamla forumet kanske inte var en höjdare heller men efter några första stapplande steg har det här nya forumet kommit ljusår från det gamla!

Och det gensvar som vi fått från er, kära forumsmedlemmar, har verkligen gjort det fantastiskt roligt att logga in på IPMS Göteborgs forum!
Ni har gjort det här till ett i allra högsta grad levande forum där vitt skilda objekt och tekniker har samlats under samma tak, och dessutom kunnat samsas där under! Det har varit högt i tak samtidigt som ni har skapat en atmosfär av öppenhet och förståelse!

Det är alla ni som är forumet! Det är ni som gjort det här till en fantastisk plats för plastnördar i alla skalor höll jag på att säga, men för folk med ett stort gemensamt intresse som inrymmer en myriad olika riktningar! Ni stöttar och sporrar varandra att översträffa er själva....och nästa modell blir alltid bättre än den som nyss gjorts färdig!

Johan och jag har bara visat er ett tomt rum som ni alla har fyllt med era egna särdrag och personligheter. Ni har skapat ett utrymme som välkommnar alla och där alla känner sig välkommna!

Johan och jag är otroligt stolta över er och det ni skapat! Det har varit ett fantastiskt år och jag ser fram emot nästa år och jag är nyfken på vilka överraskningar det bjuds på!

Tack för ett fantastiskt 2008 och jag önskar er all ett underbart 2009, och jag är spänd över vilka riktningar forumet kommer att ta under nästkommande år!

Gott nytt år och god fortsättning!
Janne Sairanen
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

1000 inlägg/månad! Empty Sv: 1000 inlägg/månad!

Inlägg av T-34 ons dec 31 2008, 21:00

Då kanske man får vara med.
Är en byggare från Falköping som just hittat hit. Ska säjas direkt att jag inte är nån "mästerbyggare" men jag tycker det är kul och bygger enbart för nöjes skull.
Har börjat bygga på "gamla dar" så jag har ingen större erfarenhet utan byggandet kom sej av ett genuint hisorieintresse framförallt andra världskriget och framförallt det som hände på östfronten så jag har totalt snöat in på ryskt pansar fram till 1945. Började bygga för ca fem år sen.
Här verkar det ju finnas en stor kunskap om modellbygge så här kan man nog hitta många tips.
Har en fotosida om ww2 där ni kanske kan hitta lite referensbilder. ( http://ww2photo.mimerswell.com/ ) där det finns lite av mina byggen också.
Ska bli kul att följa utvecklingen på detta forum.
Gott Nytt år från Falköping
Magnus
T-34
T-34


Till överst på sidan Gå ner

1000 inlägg/månad! Empty Sv: 1000 inlägg/månad!

Inlägg av Warsawpact ons dec 31 2008, 22:10

Välkommen Magnus!

Alltid lika trevligt när nytt folk hittar sig hit in på forumet! Very Happy

Likt dig så bygger jag ( + har byggt) en rejält massa sovjetiskt pansar, dock modernare tanks från 60-talet och tills nutid.
Har du något som du bygger på nu? Och om du har lust så är det bara till att starta en tråd där vi kan få följa dig i dina byggen.

Åter igen, hjärtligt välkommen in i modelbyggar gemenskapen!

Hälsningar från Borås
/
Christian
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

1000 inlägg/månad! Empty Sv: 1000 inlägg/månad!

Inlägg av Gigabyte tor jan 01 2009, 21:53

Får väl önska dig välkommen till oss plastnödrar Magnus , hoppas att du kommer att trivas här cheers
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

1000 inlägg/månad! Empty Sv: 1000 inlägg/månad!

Inlägg av Janne.S tor jan 01 2009, 23:04

Jag instämmer i kören, Välkommen till plastdårarnas västligaste utpost! Smile
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

1000 inlägg/månad! Empty Sv: 1000 inlägg/månad!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet