IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hockey!!!!!!!!!

3 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Hockey!!!!!!!!! Empty Hockey!!!!!!!!!

Inlägg av Janne.S sön jan 04 2009, 00:09

Jag har precis sett semin i JVM och jag måste säga att det är en fröjd att se killarna spela!! Det verkligen syns att de har roligt på isen, och de har en attityd och moral i laget som är sannerligen sällsynt!

Jag har inte haft så här kul under en VM turnering...sedan ja...förra JVM! A-lags VM har en del att lära rent inställningsmässigt och det känns som kvalitén i A-lags VM blir mer och mer urvattnad för varje år. kanske skulle de ha VM var fjärde år istället? Som det är nu så verkar det inte betyda lika mycket som förut......

All heder åt Småkronorna...de har verkligen visat vad som är hela vitsen med hockey!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Hockey!!!!!!!!! Empty Sv: Hockey!!!!!!!!!

Inlägg av bjork_larsson tis jan 06 2009, 16:16

Jag håller med! Underbart att se dem! Synd bara att det blev som det blev!

Vill nog ha AVM vart annat år med kval i stället för dessa dåliga Euro Hockey Tour turneringar! Dom är ju bara pinsamma! clown

Terje
bjork_larsson
bjork_larsson


Till överst på sidan Gå ner

Hockey!!!!!!!!! Empty Sv: Hockey!!!!!!!!!

Inlägg av ErikM tis jan 06 2009, 19:03

bjork_larsson skrev:Jag håller med! Underbart att se dem! Synd bara att det blev som det blev!

Vill nog ha AVM vart annat år med kval i stället för dessa dåliga Euro Hockey Tour turneringar! Dom är ju bara pinsamma! clown

Terje


Kunde inte har sagt det bättre själv!
ErikM
ErikM


Till överst på sidan Gå ner

Hockey!!!!!!!!! Empty Sv: Hockey!!!!!!!!!

Inlägg av bjork_larsson fre jan 09 2009, 11:30

Jag inbillar mig iaf att om man lägger ut ett AVM på vartannat år och har kval så får man ju den träningen man behöver, samtidigt som det faktikst gäller något och då får man den träningen med. Jag tror att Man på sådant sätt kanske kan slopa BVM och så vidare. Visst kommer man lägre ner i systemet så skilljer det alldeles för mycket. Men jag tror satt dom nationerna som står och knackar på dörren till AVM varje år, det brukar ju ändå vara samma lag, och de sämsta i AVM faktikst kan rumma de större hockeynationerna någon gång, samtidigt efter kvalet kanske skall banta ner antal nationer så att det bara blir åtta lag kvar eller så. Då blir det ju ännu mera press. Med andra ord, man kanske har flera lag i varje grupp i kvalet och färre platser åt lag som går vidare!

Kan någon maila ordförande!

Terje
bjork_larsson
bjork_larsson


Till överst på sidan Gå ner

Hockey!!!!!!!!! Empty Sv: Hockey!!!!!!!!!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet