IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ny på forumet

+5
bjork_larsson
Warsawpact
johan r
Janne.S
MagnusE
9 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Ny på forumet Empty Ny på forumet

Inlägg av MagnusE lör jan 10 2009, 00:29

Hej gott folk,

Jag heter Magnus och jag är nybörjare. Byggde en del i de lägre tonåren men det är över 25 år sedan och mycket har hänt sen dess.Har lurkat på diverse byggarsidor inklusive denna en tid och försökt få med mig tekniker och material. Var även i Kungälv i höstas och blev riktigt inspirerad att sätta igång. I våras fick jag en Iwata Eclipse av mina snälla arbetskamrater i 40-års present och jag har förmånen att på min arbetsplats ha tillgång till mängder av slipmaterial, spackel och annat så egentligen borde jag väl ha kommit igång tidigare.
Har iallafall börjat med en PT-76 från Trumpter som skall få lite vädring om jag nu lyckas få till det.

Ny på forumet Pt76

Vi hörs
MagnusE
MagnusE


Till överst på sidan Gå ner

Ny på forumet Empty Sv: Ny på forumet

Inlägg av Janne.S lör jan 10 2009, 00:52

Välkommen Magnus Very Happy

Nybörjare? Aldrig...jag har sett vana byggare göra sämre jobb än det där! Lite vädring och torrborstning så blir det där en lysande liten PT. Pansarkille förmodar jag? Wink

Jag ser fram emot fler bygg projekt av dig framöver Smile

Limma lugnt!

/Janne
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Ny på forumet Empty Sv: Ny på forumet

Inlägg av johan r lör jan 10 2009, 01:14

Hej Magnus och välkommen till oss Exclamation

Kul att du återfallit i plastbyggandet (och trevliga arbetskamrater du har).

Om du tycker att du är nybörjare med den fina PT-76:an så skall det bli riktigt spännande att se dina modeller framöver.
Jag tycker den ser väldigt bra ut!