IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

YAK-38U Forger B (HOBBY BOSS 1/48)

+8
Kent
Caverö
Jörgen.E
Janne.S
Matt_Public
Azgaron
cas
ernie87
12 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Gå ner

YAK-38U Forger B (HOBBY BOSS 1/48) - Sida 4 Empty Sv: YAK-38U Forger B (HOBBY BOSS 1/48)

Inlägg av Matt_Public sön aug 05 2012, 10:04

cas skrev:Klart du skall till Prag!
Lycka till med tänderna!
+1 gånger två!

Gaddarna är viktiga grejer.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

YAK-38U Forger B (HOBBY BOSS 1/48) - Sida 4 Empty Sv: YAK-38U Forger B (HOBBY BOSS 1/48)

Inlägg av ernie87 fre aug 24 2012, 20:50

Då var man tillbaka från Polen, sex dagar spenderades hos tandläkaren, men nu är nästan allt fixat,( kan för övrigt meddela att jag är otroligt nöjd över den vård jag fick där nere,snabbt,trevligt,enkelt,inget tjorv,smärtfritt och sist men inte mins billigt^^) massor av god mat och dryck(läs ÖL) intogs, 4st fina lådor fick äran att följa med hem:)

Jag är riktigt taggad på speciellt en utav dom! Bilder på prylarna kommer:)

För övrigt så finns Yaken nu i galleriet för beskådan om någon skulle ha missat:)
ernie87
ernie87


Till överst på sidan Gå ner

YAK-38U Forger B (HOBBY BOSS 1/48) - Sida 4 Empty Sv: YAK-38U Forger B (HOBBY BOSS 1/48)

Inlägg av ernie87 fre aug 24 2012, 20:59

Tyvärr så blev det inte sväng till prag pga tidsbrist..Hade inte riktigt tänk mig att spendera så mycket tid hos tandläkaren som jag nu gjorde.

Det får bli en sväng dit nästa gång jag åker ner ist, vilket jag hoppas inte är allt för lång bort:)

Ett (tyvärr ganska snabbt) besök blev det till en liten men väldigt välsorterad och mysig affär i Warszawa

http://www.martola.com.pl/
ernie87
ernie87


Till överst på sidan Gå ner

YAK-38U Forger B (HOBBY BOSS 1/48) - Sida 4 Empty Sv: YAK-38U Forger B (HOBBY BOSS 1/48)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet