IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nya goa auktioner till fin fina priser!!

5 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Nya goa auktioner till fin fina priser!! Empty Nya goa auktioner till fin fina priser!!

Inlägg av KentaNilsson sön jul 08 2012, 18:22

Då finns det ett gäng nya (och även äldre) goa auktioner ute och fler kommer till fin fina priser Smile

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=359263

MVH Kent-Eric

KentaNilsson


Till överst på sidan Gå ner

Nya goa auktioner till fin fina priser!! Empty Sv: Nya goa auktioner till fin fina priser!!

Inlägg av Matt_Public sön jul 08 2012, 21:16

Ett gäng? Rena modellbutiken, liksom. Very Happy
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Nya goa auktioner till fin fina priser!! Empty Sv: Nya goa auktioner till fin fina priser!!

Inlägg av KentaNilsson sön jul 08 2012, 22:05

Indeed Wink

KentaNilsson


Till överst på sidan Gå ner

Nya goa auktioner till fin fina priser!! Empty Sv: Nya goa auktioner till fin fina priser!!

Inlägg av linusorn mån jul 09 2012, 00:18

Bara en undran? Du har väl faktiskt en onlinebutik och då hör ju dina annonser hemma under företagsannonser...

linusorn


Till överst på sidan Gå ner

Nya goa auktioner till fin fina priser!! Empty Sv: Nya goa auktioner till fin fina priser!!

Inlägg av KentaNilsson mån jul 09 2012, 10:02

Jo, jag har en onlinebutik men auktionerna på tradera är ingen traderabutik.

KentaNilsson


Till överst på sidan Gå ner

Nya goa auktioner till fin fina priser!! Empty Sv: Nya goa auktioner till fin fina priser!!

Inlägg av linusorn mån jul 09 2012, 13:17

Tänkte bara att det är intressant att veta om man handlar av ett företag eller en privatperson. Det är ju som bekant olika lagar som styr om du köper från ett företag (konsumentköplagen) eller en privatperson (köplagen). Konsumentköplagen ger dig som kund ett starkare skydd än köplagen. I och med att du lagt ut annonserna under ditt nick ztriker, så är det ju från ditt företag som modellerna kommer (iaf vad du skriver på annat forum). Det blir då lite vilseledande att lägga ut dessa annonser under privatsidan. Samma regler bör ju gälla för alla företag som annonserar på forumet. Dock så har du en del bra modeller till bra priser, så jag ska ta mig en funderare på vissa av annonserna. Smile

linusorn


Till överst på sidan Gå ner

Nya goa auktioner till fin fina priser!! Empty Sv: Nya goa auktioner till fin fina priser!!

Inlägg av KentaNilsson mån jul 09 2012, 14:07

Jodå, dessa lagar känner jag till och ännu sålänge har ingen behövt dessa men däremot har det varit nån som inte pröjsat och skyllt på ditten och datten Smile
Görså, ta en funderare du Smile

MVH Kent-Eric

KentaNilsson


Till överst på sidan Gå ner

Nya goa auktioner till fin fina priser!! Empty Sv: Nya goa auktioner till fin fina priser!!

Inlägg av Nifty50 mån jul 09 2012, 19:24

Säljer du privat under två nick, och sen genom en butik också.. eller hur funkar det? Waffen-SS också du eller?
Nifty50
Nifty50


Till överst på sidan Gå ner

Nya goa auktioner till fin fina priser!! Empty Sv: Nya goa auktioner till fin fina priser!!

Inlägg av KentaNilsson mån jul 09 2012, 21:45

Nifty50 skrev:Säljer du privat under två nick, och sen genom en butik också.. eller hur funkar det? Waffen-SS också du eller?

Jag har ett privat konto (WaffenSS) och ett företagskonto(ztriker) på Tradera.
Samt att jag även har en webshop.

MVH Kent-Eric

KentaNilsson


Till överst på sidan Gå ner

Nya goa auktioner till fin fina priser!! Empty Sv: Nya goa auktioner till fin fina priser!!

Inlägg av RTJ43 tis jul 10 2012, 21:58

Va har du för webshop?

Mvh Emil
RTJ43
RTJ43


Till överst på sidan Gå ner

Nya goa auktioner till fin fina priser!! Empty Sv: Nya goa auktioner till fin fina priser!!

Inlägg av KentaNilsson tis jul 10 2012, 22:35

RTJ43 skrev:Va har du för webshop?

Mvh Emil

Plastic Models - www.skoghall.net

MVH Kent-Eric

KentaNilsson


Till överst på sidan Gå ner

Nya goa auktioner till fin fina priser!! Empty Sv: Nya goa auktioner till fin fina priser!!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet