IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Någon som kan handla en grej till mig på Telford?

2 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Någon som kan handla en grej till mig på Telford?  Empty Någon som kan handla en grej till mig på Telford?

Inlägg av denstore tor nov 08 2012, 09:57

Någon barmhärtig själ som kan handla ett uppgraderingsset till mig på Telford?
Pontosmodels ska släppa ett konverterings/uppgraderingsset till Duke of York nu på Telford. Jag hade verkligen uppskattat om någon kunde plocka upp det åt mig när de är där. Ska väl aldrig byggas, men jag har drömt om ett sådant i tio år.Någon som kan handla en grej till mig på Telford?  Icon_e_smile
Setet släpps som specialare för IPMS-medlemmar på Telford, så man behöver kanske vara medlem.
denstore
denstore


Till överst på sidan Gå ner

Någon som kan handla en grej till mig på Telford?  Empty Sv: Någon som kan handla en grej till mig på Telford?

Inlägg av johan r tor nov 08 2012, 15:05

Prova att skicka ett PM till Brage och se om han kan hjälpa dig. Jag skall se om jag träffar honom imorgon och skall i så fall fråga honom.

// Johan
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

Någon som kan handla en grej till mig på Telford?  Empty Sv: Någon som kan handla en grej till mig på Telford?

Inlägg av denstore tor nov 08 2012, 23:22

Skulle vara helt fantastiskt!
denstore
denstore


Till överst på sidan Gå ner

Någon som kan handla en grej till mig på Telford?  Empty Sv: Någon som kan handla en grej till mig på Telford?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet