IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Spitfire Mk. XII - Airfix 1/48

+7
Hayabusa
Azgaron
denstore
Jörgen.E
Stefan E
Mal
Tobias
11 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Spitfire Mk. XII - Airfix 1/48 - Sida 2 Empty Sv: Spitfire Mk. XII - Airfix 1/48

Inlägg av Gigabyte tis okt 29 2013, 14:59

Kanon fint bygge cheers cheers 

och visst är spiten en av dom vackraste flygplan som byggts  !
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

Spitfire Mk. XII - Airfix 1/48 - Sida 2 Empty Sv: Spitfire Mk. XII - Airfix 1/48

Inlägg av Tobias tis okt 29 2013, 21:22

Tack grabbar! Smile

Ganska nöjd med den men börjar se missade möjlighteter också, hehe.. Men den är nog min bästa hitils. Sakta men säkert blir jag lite, liite bättre - och mer noggrann.. Wink
Tobias
Tobias


Till överst på sidan Gå ner

Spitfire Mk. XII - Airfix 1/48 - Sida 2 Empty Sv: Spitfire Mk. XII - Airfix 1/48

Inlägg av Caverö ons okt 30 2013, 17:35

Härligt att du känner en positiv utveckling, själv tycker jag den ser toppen ut cheers cheers cheers 
Caverö
Caverö


Till överst på sidan Gå ner

Spitfire Mk. XII - Airfix 1/48 - Sida 2 Empty Sv: Spitfire Mk. XII - Airfix 1/48

Inlägg av Mal fre nov 01 2013, 14:52

Tobias skrev:Tack grabbar! Smile

Ganska nöjd med den men börjar se missade möjlighteter också, hehe.. Men den är nog min bästa hitils. Sakta men säkert blir jag lite, liite bättre - och mer noggrann.. Wink
Fasiken vad kul att du känner så, helt rätt och det synns Wink,
Varje modell en ny erfarenhet, testa nåt nytt, utveckla tekninker samt bättra på dem man redan har,
konstnären i en utvecklas och se saker på ett nya sätt Wink

Modelbyggande är en konstform. och hälsosamt flr den grå massan att få jobba Wink

Det är så jäkla kul att man ser så många olika stilar o byggena e sjukt fina Very Happy

Den kärran åter igen tycker jag är mkt mkt fin Very Happy
Mal
Mal


Till överst på sidan Gå ner

Spitfire Mk. XII - Airfix 1/48 - Sida 2 Empty Sv: Spitfire Mk. XII - Airfix 1/48

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet