IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller???

4 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller??? Empty Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller???

Inlägg av Janne.S tor apr 23 2009, 16:18

Får varken upp bilder från photobucket eller hittar sidan längre....fler än jag som har det bekymmret just nu?


Senast ändrad av Janne.S den tor apr 23 2009, 16:56, ändrad totalt 1 gång
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller??? Empty Sv: Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller???

Inlägg av JOooCKE tor apr 23 2009, 16:54

Jag tror att det är något problem eller att dem håller på att uppdatera sidan för jag kan inte heller komma in där , jag kan inte ansluta till sidan...

Så du är inte ensam

Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller??? Empty Sv: Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller???

Inlägg av Janne.S tor apr 23 2009, 16:56

Puh, blev orolig en stund där Razz
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller??? Empty Sv: Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller???

Inlägg av Linus tor apr 23 2009, 17:51

Inga problem för min del.
Linus
Linus


Till överst på sidan Gå ner

Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller??? Empty Sv: Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller???

Inlägg av Janne.S tor apr 23 2009, 18:36

Ne, nu kom jag in åxå....... äntligen!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller??? Empty Sv: Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller???

Inlägg av Warsawpact tor apr 23 2009, 19:20

hehe, ingra problem för mig men jag använder den väldigt sällan pga. att det tar ljusår för mig att ladda upp mina foton jag tar med min systemkamera.

Och sitta och kladda å' de' grövsta i Photoshop CS4 för att minska fotografien så att photobucket kan , endast, ta några decenier på sig att ladda upp dem är nog så jobbigt.

flickr.com avänder jag, skitbra sida btw, som laddar upp samma foton som tar årtusenden på photoshop tar enbart några minuter/-sekunder på flickr.com . Men nackdelen är att man bara får ladda upp en viss procent varje månad.

Gött att det löste sig tillslut Janne!
Youtube har dock strejkat idag av någon lustig anledning för mig. Någon annan också?
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller??? Empty Sv: Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller???

Inlägg av JOooCKE tor apr 23 2009, 19:48

Warsawpact skrev:hehe, ingra problem för mig men jag använder den väldigt sällan pga. att det tar ljusår för mig att ladda upp mina foton jag tar med min systemkamera.

Och sitta och kladda å' de' grövsta i Photoshop CS4 för att minska fotografien så att photobucket kan , endast, ta några decenier på sig att ladda upp dem är nog så jobbigt.

flickr.com avänder jag, skitbra sida btw, som laddar upp samma foton som tar årtusenden på photoshop tar enbart några minuter/-sekunder på flickr.com . Men nackdelen är att man bara får ladda upp en viss procent varje månad.

Gött att det löste sig tillslut Janne!
Youtube har dock strejkat idag av någon lustig anledning för mig. Någon annan också?

Youtube har jag varit inne på flera gånger idag , så för mig är det inga problem... Rolling Eyes
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller??? Empty Sv: Photobucket!, är det bara jag som inte kommer in där eller???

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet