IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

P-61B Black Widow, 1/48, Hobby Boss

+8
TommyKillander
Azgaron
Matt_Public
Janne.S
Stefan E
cas
Andre B
glimturen
12 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 8 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Gå ner

P-61B Black Widow, 1/48, Hobby Boss - Sida 8 Empty Sv: P-61B Black Widow, 1/48, Hobby Boss

Inlägg av Caverö mån aug 07 2017, 16:34

Nu så ser det ut som slutet närmar sig och snyggt blir det oxå cheers cheers cheers
Caverö
Caverö


Till överst på sidan Gå ner

P-61B Black Widow, 1/48, Hobby Boss - Sida 8 Empty Sv: P-61B Black Widow, 1/48, Hobby Boss

Inlägg av glimturen mån aug 07 2017, 23:47

Zander_Lindstrom skrev:Fan, nu blev jag ju lite sugen på att bygga en.
Jag minns att jag köpte Airfix kärra i 1/72 en gång när jag var liten. Fick den lite billigare för att det saknades något i den. Minns inte vad det var, men minns att den lilla delen gjorde att jag inte kunde bygga den.
Tråkigt, för jag minns hur jag ofta satt och kollade i den och tyckte det var kul att man fick så mycket figurer i den.

Det sitter kvar än idag det där. Jag har egentligen aldrig figurer i mina flygplan, men är där mer än två platser, så är figurer ett måste. Very Happy
Just därför som jag köpte Airfix Prowler i 1/48 istället för Kinetic. Wink

Tack Zander! Det är bara att bygga en då! cheers
Piloter är trevligt och jag gillar figurer, men jag hittar inte så ofta figurer i 48.


Matt_Public skrev:
linusorn skrev:Ascool!
Jag är Linus bredflinande eko! Very Happy

Tack Matt och Linus!

cas skrev:Den här vill jag titta närmare på på fredag!

Vi får se.... Very Happy

Azgaron skrev:Tjusigt bygge! Ska kolla i bildrutan! Smile

Håkan

Tack Håkan!

Caverö skrev:Nu så ser det ut som slutet närmar sig och snyggt blir det oxå cheers cheers cheers

Tack Caverö! Den är klar! Wink
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

P-61B Black Widow, 1/48, Hobby Boss - Sida 8 Empty Sv: P-61B Black Widow, 1/48, Hobby Boss

Inlägg av Zander_Lindstrom tis aug 08 2017, 16:39

Brukar alltid klippa ut och spara piloterna ifall de följer med i en byggsats, det kan alltid vara bra att ha.
Zander_Lindstrom
Zander_Lindstrom


Till överst på sidan Gå ner

P-61B Black Widow, 1/48, Hobby Boss - Sida 8 Empty Sv: P-61B Black Widow, 1/48, Hobby Boss

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 8 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet