IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trafiksituationen en fredag e.m. Aeroseum-Mölndal?

2 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Trafiksituationen en fredag e.m. Aeroseum-Mölndal? Empty Trafiksituationen en fredag e.m. Aeroseum-Mölndal?

Inlägg av zapper fre aug 30 2019, 16:59

Inför Göteborgs-resan nästa helg och ett eventuellt besök på Aeroseum under fredagen...
Om man tänker sig att man går och myser på Aeroseum under eftermiddagen, och sedan ska bege sig ner till Mölndal och hotell, vad kan man förvänta sig att trafiksituationen(förutom att den generellt är mot-ig i denna del av landet)? Har man att se fram emot timmar av bilköande från norr om stan, till söder om stan, tillsammans med rusningstrafikens alla helgfirare?

Erik v R

zapper


Till överst på sidan Gå ner

Trafiksituationen en fredag e.m. Aeroseum-Mölndal? Empty Sv: Trafiksituationen en fredag e.m. Aeroseum-Mölndal?

Inlägg av glimturen fre aug 30 2019, 17:59

Det kan nog tänkas ta lite tid, ja.
Mellan 15-18 kan det vara trögt och ta nån timme, eller mer om man har otur. No Efter 18 brukar det lätta successivt.
Dock en fredag em. kan tidsangivelsen vara lite tidigare....
Trafiken.nu kan vara ett bra tips att kolla till innan man ger sig iväg.
Lycka till!
cheers

_________________
Jag är inte alls beroende av plastmodeller, jag kan sluta närsomhelst.....
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

Trafiksituationen en fredag e.m. Aeroseum-Mölndal? Empty Sv: Trafiksituationen en fredag e.m. Aeroseum-Mölndal?

Inlägg av zapper tis sep 03 2019, 15:33

Tackar. Var ungefär som jag anade.

zapper


Till överst på sidan Gå ner

Trafiksituationen en fredag e.m. Aeroseum-Mölndal? Empty Sv: Trafiksituationen en fredag e.m. Aeroseum-Mölndal?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet