IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

German Panther, Type G, Early version

+8
rsm.gbg
glimturen
Tobias
Azgaron
Sadolf
Matt_Public
LasseThid
Stefan E
12 posters

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

German Panther, Type G, Early version - Sida 3 Empty Sv: German Panther, Type G, Early version

Inlägg av LasseThid 2024-02-22, 11:55

Snyggt värre Stefan.

Att modeller kan bli försenade på grund av annat är sådant som händer.
För tillfället tittar jag inte ens på min Zero då jag är mer intresserad av att spela Escape From Tarkov än att bygga modeller.
Förhoppningsvis kommer det en dag då jag får den berömda tummen ur och bygger färdigt de modeller som står på hyllan och väntar.

LasseThid


Till överst på sidan Gå ner

German Panther, Type G, Early version - Sida 3 Empty Sv: German Panther, Type G, Early version

Inlägg av Stefan E 2024-02-22, 14:46

LasseThid skrev:Snyggt värre Stefan.

Att modeller kan bli försenade på grund av annat är sådant som händer.
För tillfället tittar jag inte ens på min Zero då jag är mer intresserad av att spela Escape From Tarkov än att bygga modeller.
Förhoppningsvis kommer det en dag då jag får den berömda tummen ur och bygger färdigt de modeller som står på hyllan och väntar.

Tack Lasse!   Very Happy

Ja, dataspelen är stora tidstjuvar, eller hur?

Stefan  sunny
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

German Panther, Type G, Early version - Sida 3 Empty Sv: German Panther, Type G, Early version

Inlägg av Gigabyte 2024-02-22, 15:31

Fint bygge med skön detalj känsla  Very Happy Very Happy Very Happy Cool


Snyggt jobbat Stefan  German Panther, Type G, Early version - Sida 3 1288785663 German Panther, Type G, Early version - Sida 3 1288785663 German Panther, Type G, Early version - Sida 3 1288785663
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

German Panther, Type G, Early version - Sida 3 Empty Sv: German Panther, Type G, Early version

Inlägg av LasseThid 2024-02-23, 10:59

Stefan E skrev:Tack Lasse!   Very Happy

Ja, dataspelen är stora tidstjuvar, eller hur?

Stefan  sunny

Framförallt spel som EFT där man behöver lägga många hundra timmar för att klara sig någorlunda vettigt...  Cool

LasseThid


Till överst på sidan Gå ner

German Panther, Type G, Early version - Sida 3 Empty Sv: German Panther, Type G, Early version

Inlägg av Noobson 2024-03-07, 10:27

Väldigt fin Panther 🍻
Vet hur det är att fastna med spel 😁 Sitter själv i DCS och har börjat fippla med smarta bomber i F-15E.
Noobson
Noobson


Till överst på sidan Gå ner

German Panther, Type G, Early version - Sida 3 Empty Sv: German Panther, Type G, Early version

Inlägg av glimturen 2024-03-17, 16:47

Det blev en fin skarammelvagn! Very Happy

cheers

_________________
Jag är inte alls beroende av plastmodeller, jag kan sluta närsomhelst.....
glimturen
glimturen


Till överst på sidan Gå ner

German Panther, Type G, Early version - Sida 3 Empty Sv: German Panther, Type G, Early version

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet