IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trumpeter MiG-27 i 1/32

4 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Trumpeter MiG-27 i 1/32 Empty Trumpeter MiG-27 i 1/32

Inlägg av Janne.S tor 10 dec 2009 - 11:05

Mr.Song har presenterat sig åter igen på aircraft resource center( ARC). Den här gången ville han ha åsikter på Trumpeters MiG-27 Flogger D.

Helt unikt att en representant för ett stort modellföretag dyker upp på ett modell forum och frågar om de gjort rätt?!

Trumpeter MiG-27
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Trumpeter MiG-27 i 1/32 Empty Sv: Trumpeter MiG-27 i 1/32

Inlägg av Warsawpact tor 10 dec 2009 - 11:09

Janne.S skrev:Mr.Song har presenterat sig åter igen på aircraft resource center( ARC). Den här gången ville han ha åsikter på Trumpeters MiG-27 Flogger D.

Helt unikt att en representant för ett stort modellföretag dyker upp på ett modell forum och frågar om de gjort rätt?!

Trumpeter MiG-27

Att Tamiya o Dragon gör samma sak och har kontakt med gräsrötterna!
Warsawpact
Warsawpact
Starwarsviritous
Starwarsviritous


Till överst på sidan Gå ner

Trumpeter MiG-27 i 1/32 Empty Sv: Trumpeter MiG-27 i 1/32

Inlägg av Gigabyte tor 10 dec 2009 - 11:13

Rackan vilket fint jobb dom har lagt ner på det bygget ,, lite fel var det tydligen på luftintaget , och det så ju jag med en gång lol! , men för att bli lite seriösa , så såg en mycket välgjord ut det är så en träskpadda som jag blir kraftigt sugen !!!
Gigabyte
Gigabyte


Till överst på sidan Gå ner

Trumpeter MiG-27 i 1/32 Empty Sv: Trumpeter MiG-27 i 1/32

Inlägg av Janne.S tor 10 dec 2009 - 11:23

Det är fortfarande pluggen de håller på med så det finns som tur tid att ändra defekter.

Men det här e inte bra för min plånbok! OK det lär väl dröja innan den släpps men....uj uj
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Trumpeter MiG-27 i 1/32 Empty Sv: Trumpeter MiG-27 i 1/32

Inlägg av Matt_Public tor 10 dec 2009 - 13:34

Janne.S skrev:
Helt unikt att en representant för ett stort modellföretag dyker upp på ett modell forum och frågar om de gjort rätt?!

Tja, det verkar ju rätt så sunt rent ekonomiskt. Det är väl ändå forumiterna som är storkonsumenterna av Stort & Svindyrt™️, eller?

Om jag skulle ta fram en, låt oss säga, J22:a så skulle jag nog fråga både en och annan om vad de tyckte medans jag pulade. albino
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Trumpeter MiG-27 i 1/32 Empty Sv: Trumpeter MiG-27 i 1/32

Inlägg av Janne.S tor 10 dec 2009 - 17:45

Till saken hör också att Trumpeter under många år fått stämpeln: "vi lyssnar inte på kritik och ändrar inget, samt att vi sätter nitar på allt "
Razz

Så det är kul att de ändrat på sig....de gjorde ett gäng flagranta missar på senare modeller och den kritiken verkar ha tagit skruv, dvs ingen köpte modellerna!
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Trumpeter MiG-27 i 1/32 Empty Sv: Trumpeter MiG-27 i 1/32

Inlägg av Matt_Public fre 11 dec 2009 - 9:19

Janne.S skrev:Till saken hör också att Trumpeter under många år fått stämpeln: "vi lyssnar inte på kritik och ändrar inget, samt att vi sätter nitar på allt "
Razz

Så det är kul att de ändrat på sig....de gjorde ett gäng flagranta missar på senare modeller och den kritiken verkar ha tagit skruv, dvs ingen köpte modellerna!

Jamen dåså, all's well that ends well. Personligen har jag Trumpetar'n som storfavorit, kuliga plan och lagom mycket som behöver rätas ut. Rivets rule O.K! albino
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Trumpeter MiG-27 i 1/32 Empty Sv: Trumpeter MiG-27 i 1/32

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet