IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Månadsmöte IPMS Göteborg Tema "Utländskt i svensk tjänst"

3 posters

Gå ner

Månadsmöte IPMS Göteborg Tema "Utländskt i svensk tjänst" Empty Månadsmöte IPMS Göteborg Tema "Utländskt i svensk tjänst"

Inlägg av johan r sön jan 10 2010, 12:32

Månadsmöte samt Årsmöte!
johan r
johan r


Till överst på sidan Gå ner

Månadsmöte IPMS Göteborg Tema "Utländskt i svensk tjänst" Empty Sv: Månadsmöte IPMS Göteborg Tema "Utländskt i svensk tjänst"

Inlägg av Obed lör feb 13 2010, 17:18

Det var ett trevligt möte och inte så glest som det kan vara ibland. Folk är nog rätt modellsugna just nu. Gick ifrån mitt i auktionen för att sällskapa med flickvännen så jag såg inte vem som vann igår. Kan någon berätta?
Obed
Obed


Till överst på sidan Gå ner

Månadsmöte IPMS Göteborg Tema "Utländskt i svensk tjänst" Empty Sv: Månadsmöte IPMS Göteborg Tema "Utländskt i svensk tjänst"

Inlägg av Janne.S lör feb 13 2010, 17:42

Mmmm...minns inte riktigt. Min Sufa gillades i alla fall och jag undrar om inte Mattias BergerPanther tog pansar.
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Månadsmöte IPMS Göteborg Tema "Utländskt i svensk tjänst" Empty Sv: Månadsmöte IPMS Göteborg Tema "Utländskt i svensk tjänst"

Inlägg av Obed sön feb 14 2010, 00:06

jaha, det var ju välförtjänt av er. Kul att få se hjulbrunnarnas mästerverk.
Obed
Obed


Till överst på sidan Gå ner

Månadsmöte IPMS Göteborg Tema "Utländskt i svensk tjänst" Empty Sv: Månadsmöte IPMS Göteborg Tema "Utländskt i svensk tjänst"

Inlägg av Janne.S sön feb 14 2010, 01:00

Hehehe varsågod Razz
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Månadsmöte IPMS Göteborg Tema "Utländskt i svensk tjänst" Empty Sv: Månadsmöte IPMS Göteborg Tema "Utländskt i svensk tjänst"

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet