IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard

2 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard Empty K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard

Inlägg av denstore tor feb 18 2010, 23:21

Jag skulle vilja ha tag i en Super Etendard. Om någon sitter och känner att de har en som värmer hyllplats, så köper jag gärna!
denstore
denstore


Till överst på sidan Gå ner

K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard Empty Sv: K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard

Inlägg av Janne.S fre feb 19 2010, 00:21

Aha...börjar bli sällsynt ...inte ens king kit hade den.
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard Empty Sv: K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard

Inlägg av denstore fre feb 19 2010, 00:24

Den brukar dyka upp på King Kit med jämna mellanrum. Har nos på en i England, för 100kr, men den är en aning påbörjad.
denstore
denstore


Till överst på sidan Gå ner

K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard Empty Sv: K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard

Inlägg av Janne.S fre feb 19 2010, 00:37

Jag köpte min från Moduni.....har jag för mig
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard Empty Sv: K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard

Inlägg av denstore fre feb 19 2010, 00:47

Allra helst hade jag velat ha tag i Heller-varianten, för att den har så snygg låda. Men men, sån tur har man väl inte.

Edit: Kan tänka mig modeller som saknar delar, eller som kanske har något litet påbörjat också.
denstore
denstore


Till överst på sidan Gå ner

K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard Empty Sv: K: Heller eller Airfix 1/48 Super Etendard

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet