Mitt Gaz-AAA bygge.
5 posters
Sida 1 av 1
Mitt Gaz-AAA bygge.
Jag har börjat på, precis som många andra byggen en liten ryssk lastbil som det senare ska hängas en kanon bakom, den ligger dock i en flyttkartong hos mina föräldrar och ska tas med hitt när jag kommer hem i sommar.
Så här långt här långt är den kommen just nu i dags läget.
https://s686.photobucket.com/albums/vv222/Fisken33/Byggen%202010/
Så här långt här långt är den kommen just nu i dags läget.
https://s686.photobucket.com/albums/vv222/Fisken33/Byggen%202010/
Fisken35
Sv: Mitt Gaz-AAA bygge.
utsocknes skrev: Ort: Chengdu,Wenjiang,Kina.
Hooah! Det var inte nästgårds precis. Tur att det går fort att pendla över nätet!
Det där ser ju snyggt ut. Vad blir det för artilleripjäs som skall släpas förresten?
Matt_Public- Master of DNF
Hehehe låter som du har en förkärlek för små ryska lastbilar
Ska det bli glada små flaggor till åxå? Koolt!
Ett tips om bilder i forumet är att du kopierar länken som heter "IMG Code" under bilden i Photo Bucket och klistrar in i ditt inlägg, då får du in bilden direkt i inlägget
Du får med prefixet/postfixet [IMG]
Ska det bli glada små flaggor till åxå? Koolt!
Ett tips om bilder i forumet är att du kopierar länken som heter "IMG Code" under bilden i Photo Bucket och klistrar in i ditt inlägg, då får du in bilden direkt i inlägget
Du får med prefixet/postfixet [IMG]
Janne.S- Moderator
Tackar.
Det blir en Zis-3 anti tank pjäs från Zvezda som ska ditt vad det lider, sen blir det väll in i nått form av enklare dio skulle jag tro.
Nja inte förkärlek kanske, det är den första jag bygger, tänkte att det var dags att prova på något nytt för en gångs skull, man blir lätt lite blind på annat om man bara bygger tanks hella tiden.
Ja vi får se hur det blir när dom kommer på, dom ser lite stora ut nu så vi får se.
Tack för tipset om bilderna.
Det blir en Zis-3 anti tank pjäs från Zvezda som ska ditt vad det lider, sen blir det väll in i nått form av enklare dio skulle jag tro.
Nja inte förkärlek kanske, det är den första jag bygger, tänkte att det var dags att prova på något nytt för en gångs skull, man blir lätt lite blind på annat om man bara bygger tanks hella tiden.
Ja vi får se hur det blir när dom kommer på, dom ser lite stora ut nu så vi får se.
Tack för tipset om bilderna.
Fisken35
Det ser ju bra ut det där Hur är byggsatsen gällande passform och detaljnivå tycker du?
Joppo
Tackar Joppo.
Tja det är en Eastern Express så vad ska man säga om den, den är i alla fall bättre än den första EE:n jag byggde.
Det största felet med den här är väll att gummidäcken har en enorm förskjutning på som jag inte riktigt benade ut, men det blir väll täckt med lera sen skulle jag tro, plus att jag har fått skarva motor luckorna lite på längden, vet inte om det är någon annan som har haft samma erfarenheter, sen är väll axlarna lite för korta enligt mitt tycke, annars är den ok om man vill ha lite att jobba med.
Tja det är en Eastern Express så vad ska man säga om den, den är i alla fall bättre än den första EE:n jag byggde.
Det största felet med den här är väll att gummidäcken har en enorm förskjutning på som jag inte riktigt benade ut, men det blir väll täckt med lera sen skulle jag tro, plus att jag har fått skarva motor luckorna lite på längden, vet inte om det är någon annan som har haft samma erfarenheter, sen är väll axlarna lite för korta enligt mitt tycke, annars är den ok om man vill ha lite att jobba med.
Fisken35
Så här gjorde jag flaggorna i fall någon är nyfiken.
Lite aluminiumfolie, pappers serveter och lim vad var som behövdes.
Döm själva om resultatet, jag är nöjd och vanligtvis inte så petig.
Lite aluminiumfolie, pappers serveter och lim vad var som behövdes.
Döm själva om resultatet, jag är nöjd och vanligtvis inte så petig.
Fisken35
MiniStuff- Vicesheriff
Liknande ämnen
» Mitt nya bygge
» M1A2 abrams mitt nya bygge
» Off Topic: Mitt bygge i skala 1:1
» Mitt julstrulsprojekt
» Mitt bygg år
» M1A2 abrams mitt nya bygge
» Off Topic: Mitt bygge i skala 1:1
» Mitt julstrulsprojekt
» Mitt bygg år