Hemma från USA
5 posters
Sida 1 av 1
Hemma från USA
Hemma igen efter Usa trippen,allt flöt på bra förutom 12h försening på hemvägen,inte så kul att övernatta på JFK Airport.
Blev absolut inget modellrelaterat med hem,fanns 1 butik på hela Manhattan som sålde modeller.
Denna attraktion var en riktig höjdare.Tyvärr var det såklart regn i luften denna dag,men det bekom mej ej.
Kommer fler bilder senare när jag kollat igenom allt.
Så det får bli en teaser nu.
/W
Blev absolut inget modellrelaterat med hem,fanns 1 butik på hela Manhattan som sålde modeller.
Denna attraktion var en riktig höjdare.Tyvärr var det såklart regn i luften denna dag,men det bekom mej ej.
Kommer fler bilder senare när jag kollat igenom allt.
Så det får bli en teaser nu.
/W
Kent
Sv: Hemma från USA
Warthog skrev:Blev absolut inget modellrelaterat med hem, fanns 1 butik på hela Manhattan som sålde modeller.
Hade de inte öppet?
Det är bara att resa tillbaks och gör om! Åka på utflykt och inte handla modeller, jag säger då det...
Välkommen hem hursomhelst. Ser fram emot bilderna.
Matt_Public- Master of DNF
Som övriga redan sagt, välkommen hem igen! Vi förlåter dig att du inte "dammsög" Manhattan grundligare på modellaffärer. Det fanns väl annat att se också, antar jag. Gjorde själv några nedslag där på det glada 80-talet... ser fram emot en drös av intressanta bilder dock...
merlin1953packard
Välkommen hem! Ser också fram emot att se lite bilder.
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Tack,butiken jag var in i hade inget som intresserade mej,mest färdiga modeller i ca 72 skalan.
Blev dock sugen på en B-58 Hustler som fanns i hyllan,men hade tyvärr inte plats åt den.Får leta efter en på ebay.
/W
Blev dock sugen på en B-58 Hustler som fanns i hyllan,men hade tyvärr inte plats åt den.Får leta efter en på ebay.
/W
Kent
Liknande ämnen
» Hemma igen
» covid-19, hemma-kontor, byggtorka och 3D skrivare
» Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....
» Hur man tillbringar en semestervecka hemma utan att bygga modeller.
» J26 från F16
» covid-19, hemma-kontor, byggtorka och 3D skrivare
» Behöver Hjälp med taket av händiga hemma byggare....
» Hur man tillbringar en semestervecka hemma utan att bygga modeller.
» J26 från F16
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet