IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Någon som har lite godsaker till mina F-4or?

5 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Gå ner

Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Empty Någon som har lite godsaker till mina F-4or?

Inlägg av JOooCKE tor jun 24 2010, 12:21

halloj! Very Happy

Är det någon där ute som har bomber och tillhörande balkar?
Och kanske en gunpod med tillhörande balk som jag kan hänga på buken?

Här är bild på det jag skulle vilja ha...
Tankarna finns i satsen Smile

Någon som har lite godsaker till mina F-4or? F4crj_2

skala 1/48...

Mvh Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Empty Sv: Någon som har lite godsaker till mina F-4or?

Inlägg av JOooCKE fre jun 25 2010, 15:30

Är det ingen som har något i sina skrotlådor som ligger? Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Icon_bounce

/ Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Empty Sv: Någon som har lite godsaker till mina F-4or?

Inlägg av Azgaron lör jun 26 2010, 10:31

Jag har ju en QF-4S liggandes, men jag har inte helt koll på vad som finns i lådan och vad jag själv behöver. Men jag kan kolla.
Hasegawa har ju inte för vana att skicka med mer än vad som behövs. Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Empty Sv: Någon som har lite godsaker till mina F-4or?

Inlägg av Stefan E lör jun 26 2010, 12:06

Hejsan!

I värsta fall får du köpa Hasegawas "Vapenlast-lådor"!

Du måste köpa två olika lådor för att beväpna din Phantom.

Dels set A, "Bombs & Tow target systems"

http://www.hannants.co.uk/product/HAX4801

dels setet med "Gun pods & missiles"

Det är slutsålt hos Hannants och jag kommer inte ihåg om det är "B-" eller "C-" setet.

Man får ganska mycket i dessa lådor, men visst känns det surt att behöva köpa en rimlig vapenlast separat?

Dessutom är dom dyra, så jag brukar ta "överblivet" från andra modeller!
Men Poddarna och balkarna är inte så vanligt, så det som blir över kommer oftast till användning på annat håll!

Jag har dessa set själv, men jag kommer att behöva poddarna själv, så tyvärr kan jag inte hjälpa dig mera än så här!

Gun-poddarna är ovanliga, så jag har heller inga i skrotlådan!

Limma Lungt!

Stefan
Stefan E
Stefan E
Linkebodamannen
Linkebodamannen


Till överst på sidan Gå ner

Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Empty Sv: Någon som har lite godsaker till mina F-4or?

Inlägg av JOooCKE lör jun 26 2010, 12:14

Phantom2 skrev:Hejsan!

I värsta fall får du köpa Hasegawas "Vapenlast-lådor"!

Du måste köpa två olika lådor för att beväpna din Phantom.

Dels set A, "Bombs & Tow target systems"

http://www.hannants.co.uk/product/HAX4801

dels setet med "Gun pods & missiles"

Det är slutsålt hos Hannants och jag kommer inte ihåg om det är "B-" eller "C-" setet.

Man får ganska mycket i dessa lådor, men visst känns det surt att behöva köpa en rimlig vapenlast separat?

Dessutom är dom dyra, så jag brukar ta "överblivet" från andra modeller!
Men Poddarna och balkarna är inte så vanligt, så det som blir över kommer oftast till användning på annat håll!

Jag har dessa set själv, men jag kommer att behöva poddarna själv, så tyvärr kan jag inte hjälpa dig mera än så här!

Gun-poddarna är ovanliga, så jag har heller inga i skrotlådan!

Limma Lungt!

Stefan

Hejsan!

Jag har kikat på de seten men det känns lite onödigt att köpa ett helt set för lite bomber och en gunpod, ( c ingår gunpoden i Smile )
Men finns det ingen som har det i sina lådor så får jag köpa det Smile

/ Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Empty Sv: Någon som har lite godsaker till mina F-4or?

Inlägg av Azgaron lör jun 26 2010, 15:32

Vid en snabb överblick på beskrivningen ser det ut som att en del balkar inte kommer att användas. Sen ska jag ha nått set liggandes, men jag är rädd för att det bara innehåller fordon och personal.

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Empty Sv: Någon som har lite godsaker till mina F-4or?

Inlägg av Matt_Public sön jun 27 2010, 13:55

Mk. 82 Snake Eye-bomber har jag drivor av, och jag har nog kanon-podden liggandes också. TER-racken är det sämre med.

Tror att jag har MER-rack, om det kan vara till glädje. Återkommer på måndag. Away from home och allt det där...
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Empty Sv: Någon som har lite godsaker till mina F-4or?

Inlägg av Matt_Public mån jun 28 2010, 10:20

Matt_Public skrev: Återkommer på måndag.

Sagt och gjort.

Glöm delar av vad jag skrev, jag har varken bomber eller rack till övers. Men väl kanon-kapslar:

SUU-23A

Mk.4 HIPEG

GPU-5/A

Vill du ha någon av dem så är det bara att meddela leverans-adress till undertecknad, så skickar jag (free of charge) med snigelpost.
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Empty Sv: Någon som har lite godsaker till mina F-4or?

Inlägg av JOooCKE mån jun 28 2010, 10:53

Matt_Public skrev:
Matt_Public skrev: Återkommer på måndag.

Sagt och gjort.

Glöm delar av vad jag skrev, jag har varken bomber eller rack till övers. Men väl kanon-kapslar:

SUU-23A

Mk.4 HIPEG

GPU-5/A

Vill du ha någon av dem så är det bara att meddela leverans-adress till undertecknad, så skickar jag (free of charge) med snigelpost.

Du har PM!!! Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Icon_biggrin
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Empty Sv: Någon som har lite godsaker till mina F-4or?

Inlägg av JOooCKE ons jul 28 2010, 14:31

Jag har glömt att uppdatera detta Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Icon_redface
Jag ska köpa ett av gawas vapen set med bomberna för det finns mer saker i dem som jag vill ha, så jag söker inget mer...

/ Jocke
JOooCKE
JOooCKE


Till överst på sidan Gå ner

Någon som har lite godsaker till mina F-4or? Empty Sv: Någon som har lite godsaker till mina F-4or?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet