BT-7 Mod 1935.
+4
MiniStuff
Azgaron
johan r
Fisken35
8 posters
Sida 1 av 1
BT-7 Mod 1935.
Det har regnat lite mycket här ett tag nu och då vet ni ju att det är bra väder att sitta att bygga i, så nu har jag lyckats skramla igång ytligare ett bygge denna gång en tidig ryssk vagn.
Så här långt är det kommet just nu.
Så här ser den ut på lådan.
Fredrik
Så här långt är det kommet just nu.
Så här ser den ut på lådan.
Fredrik
Fisken35
Sv: BT-7 Mod 1935.
Spännande projekt Fredrik!
Gillar Christies fjädring skarpt!
keep em coming
// Johan
Gillar Christies fjädring skarpt!
keep em coming
// Johan
johan r
Tackar, ja som det ser ut nu så skulle det lika gärna kunna bli en soppbil av den.
Fisken35
Ful-snygg? Njet, BT-7.an e bara snygg En go liten racer tank!
Otjen Charasjo!
Otjen Charasjo!
Janne.S- Moderator
Kul och originell vagn... Jag tror jag läst att den gick att köra utan banden på, för att kunna transporteras snabbare på vägar.
Joppo
Skojigt och inte alltför vanligt, kommer väl bli vanligare när Tamiya släpper sin.
Vad tror du om byggsatsen?
Lycka till.
Vad tror du om byggsatsen?
Lycka till.
Caverö
Tacka.
Jo den är helt ok så här långt, delarna har passat förvåningsvärt bra om jag jämför med andra jag byggt av samma märke, och även om detaljerna kunde ha vart bättre på sina ställen så ser den väll ganska ok ut tycker jag, det ända är väll att grillen till motorrummet är helgjutet och att jag själv har fått sätta ditt nät för luftintagen till motorn, om det nu ska vara några där, det ser i alla fall bättre ut än två tomma hål.
Jo den är helt ok så här långt, delarna har passat förvåningsvärt bra om jag jämför med andra jag byggt av samma märke, och även om detaljerna kunde ha vart bättre på sina ställen så ser den väll ganska ok ut tycker jag, det ända är väll att grillen till motorrummet är helgjutet och att jag själv har fått sätta ditt nät för luftintagen till motorn, om det nu ska vara några där, det ser i alla fall bättre ut än två tomma hål.
Fisken35
Charmig liten pryl. Är det ett litet signalhorn som syns på omslagsbilden?
Matt_Public- Master of DNF
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet