Skall vi dra igång vårt första gruppbygge?
+3
Janne.S
Stefan E
johan r
7 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Omröstning ang gruppbygge nr 1
Skall vi dra igång vårt första gruppbygge?
Jag fångar upp en mening i ett inlägg och frågar er om vi skall dra igång ett första gruppbygge här på forumet och då blir första temat "Phantom".
Skriv gärna hur vi isåfall skall organisera upp det!
Egen forumrubrik som efter gruppbygget avslutats flyttas in i resp huvudgrupp (flyg, fartyg, civilt osv)?
Kvar i ursprunglig tråd?
eller hur vi nu vill göra detta (om ni vill...)
mvh
Johan
Skriv gärna hur vi isåfall skall organisera upp det!
Egen forumrubrik som efter gruppbygget avslutats flyttas in i resp huvudgrupp (flyg, fartyg, civilt osv)?
Kvar i ursprunglig tråd?
eller hur vi nu vill göra detta (om ni vill...)
mvh
Johan
johan r
Sv: Skall vi dra igång vårt första gruppbygge?
Givetvis skall vi ha det!
Jag tycker nog att phorumet är moget phör ett mera organiserat gruppbygge!
Mitt phörslag är att vi skall ha rätt "lösa" tyglar, alla kan vara med, i alla skalor och alla varianter är tillåtna, ingen tidsbegränsning.
Vi har ju redan 1/32 och 1/48 "anmälda", så varför inte tillåta även 1/72 och 1/144!
Johans phörslag om egen rubrik, som sedan phlyttas till "rätt" huvudgrupp, tycker jag låter utmärkt.
Jag vill....
Vad vill ni andra?
Phantoms Phorever!
Stefan
Jag tycker nog att phorumet är moget phör ett mera organiserat gruppbygge!
Mitt phörslag är att vi skall ha rätt "lösa" tyglar, alla kan vara med, i alla skalor och alla varianter är tillåtna, ingen tidsbegränsning.
Vi har ju redan 1/32 och 1/48 "anmälda", så varför inte tillåta även 1/72 och 1/144!
Johans phörslag om egen rubrik, som sedan phlyttas till "rätt" huvudgrupp, tycker jag låter utmärkt.
Jag vill....
Vad vill ni andra?
Phantoms Phorever!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Jag är på.
Cykelbilen "Phantom"
// Johan
Cykelbilen "Phantom"
// Johan
Senast ändrad av johan r den fre jul 02 2010, 00:45, ändrad totalt 1 gång
johan r
Vill jättegärna vara med på gruppbygge, dock känner jag mig väldigt lost vad gäller moderna flygtyg och dessa phantoms vet jag inte mer än att jag känner igen beteckningen F4... phörlåt, PH-4
Så om det kan vara lösa tyglar med detta "phantoms" så vet man aldrig vad som kan dyka upp som "phantoms"
/M
Så om det kan vara lösa tyglar med detta "phantoms" så vet man aldrig vad som kan dyka upp som "phantoms"
/M
MiniStuff- Vicesheriff
Jag är definitivt phör gruppbygge, och då gärna Phantom så klart!
Andra tema är ju tänkbara också phörstås.
Om man inte är begränsad till phantom 2 så finns det som sagt phler tänkbara objekt.
Håkan
Andra tema är ju tänkbara också phörstås.
Om man inte är begränsad till phantom 2 så finns det som sagt phler tänkbara objekt.
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Yep....rolls royce Phantom..... Phantom menace.......Allt som hör till Episod I alltså, Honda Phantom..motorcyckel...ja det phinnns hur mycket Phantomer som helst där ute om man bara letar.
Så självklart så innebär det inte bara PH-4:or utan använde de små grå och var kreativa
Så självklart så innebär det inte bara PH-4:or utan använde de små grå och var kreativa
Janne.S- Moderator
Då startar vi upp Temabygge nr 1 - "Phantom"
Endast fantasin sätter begränsningen och precis som i "Så skall det låta" så är det bara att associera för fullt
För er som redan har Phantombyggen på gång och som vill flytta över sina byggtrådar till tematråden så hojta bara till så flyttar jag dem.
// Johan
Endast fantasin sätter begränsningen och precis som i "Så skall det låta" så är det bara att associera för fullt
För er som redan har Phantombyggen på gång och som vill flytta över sina byggtrådar till tematråden så hojta bara till så flyttar jag dem.
// Johan
johan r
Ok, du kan flytta mina två, Johan!
Håkan
--------------------------------------------
Fixat
mvh Johan
Håkan
--------------------------------------------
Fixat
mvh Johan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hojt!
Utmärkt och kul idé! Min näst äldsta surdeg har jäst länge nog nu.
Utmärkt och kul idé! Min näst äldsta surdeg har jäst länge nog nu.
Matt_Public- Master of DNF
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet