Mina modeller
+5
Joppo
johan r
JOooCKE
Janne.S
Tobbe1983
9 posters
Sida 1 av 1
Mina modeller
Har tittat på flera riktigt snygga bilder och var tvungen att lägga upp två av mina.
Jag har dock inte era skills men jobbar på det. Så ni får gärna ge mig lite tips.
Mustangen är äldst kanske 10 år så jag kommer inte ihåg märke (kan vara AMT) eller skala
Ferrarin är Skala 1:24 och ifrån Revell.
P.S såg att datumen vart fel inställd på kameran lite försent.
Tobbe1983
Sv: Mina modeller
Kul med bilbyggare!
Ser fram emot lite byggen från dig!
/ Jocke, all byggare...
Ser fram emot lite byggen från dig!
/ Jocke, all byggare...
JOooCKE
Hej och välkommen Tobbe!
Riktigt fina bilar som du har i hyllan
Riktigt kul att se lite civila bilar här på forumet som balans till alla "Phantoms"
Jag tycker nog det ser ut som om du också har "skills" som vi andra kan lära oss av.
I själva verket är det en mycket viktig del här på forumet, just att man lär sig av varandra
Är det bilar som är ditt huvudintresse eller bygger du andra saker också?
Hoppas att vi snart får se dig i en byggtråd
Keep em coming
// Johan
Riktigt fina bilar som du har i hyllan
Riktigt kul att se lite civila bilar här på forumet som balans till alla "Phantoms"
Jag tycker nog det ser ut som om du också har "skills" som vi andra kan lära oss av.
I själva verket är det en mycket viktig del här på forumet, just att man lär sig av varandra
Är det bilar som är ditt huvudintresse eller bygger du andra saker också?
Hoppas att vi snart får se dig i en byggtråd
Keep em coming
// Johan
johan r
Hej och tackar så mycket. Jag vill nog säga att jag är lite av en allbyggare. Börjar tex idag på en MIG 29 Fulcrum skala 1:72 ifrån Hasegawa. Har även en F/A-18C Hornet liggandes i låda samma skala och märke. Men mestadels har det nog varit civila bilar men även byggt Gripen, Viggen, och även en Spitfire när jag var yngre. Även gjort ett försök på Bismarck och Titanic. Kommer nog köpa ett nytt Titanic göra mitt yttersta för att få den bra.
Tobbe1983
Jag säger som de andra; välkommen till vårt eminenta forum, Tobbe! Kul att det ser ut att bli lite mer bilbyggen i framtiden! Har själv några liggande som eventuellt skall påbörjas då mina andra surdegar till byggen är avklarade.
merlin1953packard
Välkommen hit Tobbe!
Kul att se ett par av dina byggen, ser bra ut!
Ska bli kul att se ditt MiG bygge!
Håkan
Kul att se ett par av dina byggen, ser bra ut!
Ska bli kul att se ditt MiG bygge!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Var det någon som sa Hornet?
Håhå, det ska bli trevligt.
Varmt välkommen in i smeten, ta ett glas kallt och sitt i soffan.
Håhå, det ska bli trevligt.
Varmt välkommen in i smeten, ta ett glas kallt och sitt i soffan.
Matt_Public- Master of DNF
Japp Hornet Tror jag köpte den modellen när Pensacola gick på 4:an
Vi får se hur det går med MiG:en innan jag vågar mig på den. Är lite orollig för camon för jag har planer för den blå-vita versionen, och så har jag bara pensel än så länge. Vet inte riktigt hur man ska göra med maskningen. Men det får man tackla när man kommer så långt.
Vi får se hur det går med MiG:en innan jag vågar mig på den. Är lite orollig för camon för jag har planer för den blå-vita versionen, och så har jag bara pensel än så länge. Vet inte riktigt hur man ska göra med maskningen. Men det får man tackla när man kommer så långt.
Tobbe1983
Janne.S skrev:Tjusigt!!
Vi behöver fler civilbyggare här
Hallå tobbe, och välkommen till forumet!
Håller med Janne att vi behöver mer civilbyggare här, speciellt gällande bilar.
Själv älskar jag att bygga Aoshimas D1GP bilar, riktiga drifting monster.
Bygger du mestadels lyxbilar?
Mvh Chrille
Warsawpact- Starwarsviritous
Tack Chrille,
Det har väl mest varit gamla jänkare, Ferrarin jag la upp här är den första moderna lyxbilen jag byggt. Har byggt en F40 innan som tyvärr inte finns kvar. Men jag hitta en Mazda RX7 med C-West kit hos Kempes Hobby jag tänkte införskaffa så småningom. De där D1GP bilarna låter som en kul grej att bygga.
Det har väl mest varit gamla jänkare, Ferrarin jag la upp här är den första moderna lyxbilen jag byggt. Har byggt en F40 innan som tyvärr inte finns kvar. Men jag hitta en Mazda RX7 med C-West kit hos Kempes Hobby jag tänkte införskaffa så småningom. De där D1GP bilarna låter som en kul grej att bygga.
Tobbe1983
Liknande ämnen
» Mina samlade modeller...
» Mina tanks mm i 1/72
» Mina byggen 2018
» Lite av mina alster...
» Mina färdiga byggen 2011.
» Mina tanks mm i 1/72
» Mina byggen 2018
» Lite av mina alster...
» Mina färdiga byggen 2011.
Sida 1 av 1