Div
4 posters
Sida 1 av 1
Div
Hej !
Ber om ursäkt att jag inte uppdaterar här på länge , beror på personliga saker o ren lathet
Förutom ständigt utökat sortiment plastbyggsater o tillbehör har vi nu oxå fina träbyggsatser , mest båt men även spårvagnar !
Metallmodeller i scala 1/24 har vi haft en tid men utökas under sommaren - hösten med 1/18 o 1/43 bilar o lastfordon !!
Ock vi har ännu mer delar t veteran mc , moped o bil !!
mvh Håkan / Lundgrens
Glömde en sak , mina huvud leverantörer är
alhobby.se
atlastmodels.se
viragohobby
Ber om ursäkt att jag inte uppdaterar här på länge , beror på personliga saker o ren lathet
Förutom ständigt utökat sortiment plastbyggsater o tillbehör har vi nu oxå fina träbyggsatser , mest båt men även spårvagnar !
Metallmodeller i scala 1/24 har vi haft en tid men utökas under sommaren - hösten med 1/18 o 1/43 bilar o lastfordon !!
Ock vi har ännu mer delar t veteran mc , moped o bil !!
mvh Håkan / Lundgrens
Glömde en sak , mina huvud leverantörer är
alhobby.se
atlastmodels.se
viragohobby
jeepsventa
Sv: Div
Tack !
Min egen Dakota jag fick 80 - står o slipper sammla damm numera !! den får visa div. prylar jag säljer , någongång kommer bilder .........
mvh Håkan !
Min egen Dakota jag fick 80 - står o slipper sammla damm numera !! den får visa div. prylar jag säljer , någongång kommer bilder .........
mvh Håkan !
jeepsventa
Nu kommer den uppenbara frågan....
säljer du modelkits med japanska "moderna" bilar också så som t.ex Driftbilar?
säljer du modelkits med japanska "moderna" bilar också så som t.ex Driftbilar?
Warsawpact- Starwarsviritous
O det uppenbara svaret , det alhobby har på sin hemsida , har jag hemma p ett par dagar !! Hör gärna av dig så kan vi snacka en stund , d e alltid kul !!
mvh Håkan !!
mvh Håkan !!
jeepsventa
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet