Predators
+2
Janne.S
Caverö
6 posters
Sida 1 av 1
Predators
Varför jag älskade scenen med Hanzo som gör upp med ena predatorn vet jag inte.
Tyvär så missade jag andra hugget, paketen föll innan.
Men när min fru som fotade gått in, då fick jag till tre hugg utan att den ramlade.
Min kamrat som oxå gillar denna lite udda sysselsättning och jag kollade predators
och vi fick gåshud när rollkaraktären Hanzo utmanade en predator med sitt samurajsvärd.
Hej och hå hugg på.
Tyvär så missade jag andra hugget, paketen föll innan.
Men när min fru som fotade gått in, då fick jag till tre hugg utan att den ramlade.
Min kamrat som oxå gillar denna lite udda sysselsättning och jag kollade predators
och vi fick gåshud när rollkaraktären Hanzo utmanade en predator med sitt samurajsvärd.
Hej och hå hugg på.
Caverö
Sv: Predators
COOOOOLT!!
Jag vill också svinga med samurajsvärd.
Har ett på väggen men det är ju "tyvärr" inte skarpslipat, kanske är tur det iofs.
Nu måste jag ju gå och se rullen jag med, verkar ju apfrän!
/Patrik
Jag vill också svinga med samurajsvärd.
Har ett på väggen men det är ju "tyvärr" inte skarpslipat, kanske är tur det iofs.
Nu måste jag ju gå och se rullen jag med, verkar ju apfrän!
/Patrik
Patrik K
Iaido minsann!
Det har jag också lajat med.
Darra i knävecken, usla mejeriprodukt,
ty svarta döden nalkas dig under stort elände och jämmer!
Det har jag också lajat med.
Darra i knävecken, usla mejeriprodukt,
ty svarta döden nalkas dig under stort elände och jämmer!
Matt_Public- Master of DNF
Hehe... Denna tråden hade jag missat... I envy your skills
På tal om svärdkonster så postade nån denna eminenta reklamfilm på Fejjan för ett tag sen: Two handed great sword För är som är lite otåliga finns det vissa komiska höjdpunkter vid 2.54, 3.53, 5.13 och 8.10.
Filmen är inte en parodi, utan det är riktigt företag som ligger bakom... http://www.coldsteel.com/swords.html
/J
På tal om svärdkonster så postade nån denna eminenta reklamfilm på Fejjan för ett tag sen: Two handed great sword För är som är lite otåliga finns det vissa komiska höjdpunkter vid 2.54, 3.53, 5.13 och 8.10.
Filmen är inte en parodi, utan det är riktigt företag som ligger bakom... http://www.coldsteel.com/swords.html
/J
Joppo
Såg Predators med tjejen och den var klockrent bra. Inget av det där AvP smörjet som tydligen går hem i USA.
...och det skall väll till en Japansk Yakuza med samuraisvärd för att ha ihjäl en predator. Det skulle nog inte Colonial Marines lyckas med om de kärnvapenbombade hela planeten
Häftig hobby caverö!
...och det skall väll till en Japansk Yakuza med samuraisvärd för att ha ihjäl en predator. Det skulle nog inte Colonial Marines lyckas med om de kärnvapenbombade hela planeten
Häftig hobby caverö!
Warsawpact- Starwarsviritous
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet