Beslutsångest!
+2
Warsawpact
Matt_Public
6 posters
Sida 1 av 1
Vad vill ni ha för något?
Beslutsångest!
Mors, byggare!
Nu får jag lite allmän ågren igen, och som den vekhjärtade publikfriare jag är så slänger jag in en omröstning.
Ursprungsidén var att bygga Tau Empire i bägge klasserna (fordonsvalet är glasklart). Jag slits mellan att slänga in ett gäng Fire Warriors, några Stealth suits och de helhärliga likätarna Kroot i infanteriklassen. Ytterligare en variant vore att undvika 40K helt i gubbklassen för att istället slänga in lite trolltyg i tomteskogen.
Vad säger publiken?
Nu får jag lite allmän ågren igen, och som den vekhjärtade publikfriare jag är så slänger jag in en omröstning.
Ursprungsidén var att bygga Tau Empire i bägge klasserna (fordonsvalet är glasklart). Jag slits mellan att slänga in ett gäng Fire Warriors, några Stealth suits och de helhärliga likätarna Kroot i infanteriklassen. Ytterligare en variant vore att undvika 40K helt i gubbklassen för att istället slänga in lite trolltyg i tomteskogen.
Vad säger publiken?
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Beslutsångest!
"The Etherals have, after deep thoughts, deemed Fire Warroirs too be the only way too strenghten the greater good!"
Warsawpact- Starwarsviritous
röstar stealth med fire warriors är balla de med. troll och annat fantasy är för kids
Delmar
Delmar skrev: Troll och annat fantasy är för kids
Tur att man är ett stort barn.
Ska man tolka det här som att smygfisarna vann?
Nåja, några dagar återstår ju...
Nåja, några dagar återstår ju...
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet