Kinetics..bra eller?
4 posters
Sida 1 av 1
Kinetics..bra eller?
Efter ett skapligt långt uppehåll börjar nu bygglusten komma tillbaka. Jag är dock redigt less på pansar just nu så ett trevligt flygetyg skulle sitta fint. Har kikat på Kinetics digra utbud på F-16 men är det bra grejer? Någon som har erfarenhet av dessa?
Magnus
Magnus
MagnusE
Sv: Kinetics..bra eller?
Det är hyfsade grejer...inte Tamyia men de kommer in som en god 2:a då Hasegawas F-16 är ganska gamla.
De hade lite bekymmer i början då de inte fick till nosen riktigt men det har de åtgärdat på senare släpp, det är väl F-16A MLU som man får se upp med.
De hade lite bekymmer i början då de inte fick till nosen riktigt men det har de åtgärdat på senare släpp, det är väl F-16A MLU som man får se upp med.
Janne.S- Moderator
Tack för det, låter bra. Var lite sugen på att bygga en norsk men då jag tänk om lite. Vill inte ha för mycket meck.
MagnusE
MagnusE skrev:Tack för det, låter bra. Var lite sugen på att bygga en norsk men då jag tänk om lite. Vill inte ha för mycket meck.
Byggde en sådan norsk F-16 från Hasse förra året. Skitbra på alla möjliga vis, inget trassel.
Warsawpact- Starwarsviritous
Hej,
Jag byggde Sufa:n i våras och den gillade jag starkt.
Enda missen är väl de väldiga/enorma utstans tornen i luftintaget.
Men plasten funkade bättre med mitt Revell lim än vad Hasegawa gör.
Plasten är också mjukare än Hasegawa & Tamiya.
Dekalerna däremot var helt suveräna, helt i klass med Isra's och Sky's
När det gäller Sufa:n så är dekalerna framtagna av Sky's och trycka hos Cartograf.
Jag kommer definitivt att köpa mer från Kinetic.
/Bosse
Jag byggde Sufa:n i våras och den gillade jag starkt.
Enda missen är väl de väldiga/enorma utstans tornen i luftintaget.
Men plasten funkade bättre med mitt Revell lim än vad Hasegawa gör.
Plasten är också mjukare än Hasegawa & Tamiya.
Dekalerna däremot var helt suveräna, helt i klass med Isra's och Sky's
När det gäller Sufa:n så är dekalerna framtagna av Sky's och trycka hos Cartograf.
Jag kommer definitivt att köpa mer från Kinetic.
/Bosse
Marlin
Låter bra, så då gjorde jag inte helt bort mig när jag kom hem från Kungälv med den här polskin.
/Magnus
/Magnus
MagnusE
Japp, där har du en fin modell! Undrar om du inte får med svarvade pitotrör och anfallsvinkelssonder.... för att inte nämna alla vapnen!
Lådtitt önskas så vi får gotta oss åt dit fynd!
Lådtitt önskas så vi får gotta oss åt dit fynd!
Janne.S- Moderator
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet