Ännu mer flygnytt, Svenska Blackhawks?
+2
Warsawpact
Marlin
6 posters
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Ännu mer flygnytt, Svenska Blackhawks?
FMV har tydligen ställt frågan till USA.
Expressen igen
Men konstigt nog så visar bilden den israeliska versionen Yanshuf 3.
/Bosse, som borde arbeta istället för att läsa tidningarna på nätet....
Expressen igen
Men konstigt nog så visar bilden den israeliska versionen Yanshuf 3.
/Bosse, som borde arbeta istället för att läsa tidningarna på nätet....
Marlin
Sv: Ännu mer flygnytt, Svenska Blackhawks?
Hade varit intressant ju!
Håkan
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
15 stycken UH-60M med lull lull till det priset är ett fynd.....dessutom så är de säkert levererade inom ett år och piloterna utbildade!
Borde ha köpt dom till att börja med...de som skrev på kontraktet för HKP 14 utan några förbehåll borde plocka bär i skogen istället!
Den beräknas vara fullt operativt 2018 och de beställdes 2001.....det är en operativ livstid från beställning till färdig leverans!!
Borde ha köpt dom till att börja med...de som skrev på kontraktet för HKP 14 utan några förbehåll borde plocka bär i skogen istället!
Den beräknas vara fullt operativt 2018 och de beställdes 2001.....det är en operativ livstid från beställning till färdig leverans!!
Janne.S- Moderator
*säger ingenting om FMV, men tycker desto mer*
Nåja. Alltid skoj med Blackhawks!
Nåja. Alltid skoj med Blackhawks!
Matt_Public- Master of DNF
Försvaret skulle säkert kunna halvera sina kostnader ifall man skrev kontrakt med verklighetsförankring. Så detta verkar vara ett steg i rätt riktning.
Delmar
Janne.S skrev:15 stycken UH-60M med lull lull till det priset är ett fynd.....dessutom så är de säkert levererade inom ett år och piloterna utbildade!
Jag håller fortfarande tummarna på svenska Apache!
Warsawpact- Starwarsviritous
Warsawpact skrev:Janne.S skrev:15 stycken UH-60M med lull lull till det priset är ett fynd.....dessutom så är de säkert levererade inom ett år och piloterna utbildade!
Jag skulle hellre se ett par Hind
Delmar
Delmar skrev:Warsawpact skrev:Janne.S skrev:15 stycken UH-60M med lull lull till det priset är ett fynd.....dessutom så är de säkert levererade inom ett år och piloterna utbildade!
Hehehe, mest för skrämsel/coolfaktorn eller?
I så fall den Sydafrikanska versionen. De gjorde en grundligt, och oerhört behövlig, uppgradering av Hind. UUuuuuuurfräcka!
holy fuck!
Sverige skulle inte kunna hantera så mycket cool på en gång. Vår stackars falunation skulle implodera!
Sverige skulle inte kunna hantera så mycket cool på en gång. Vår stackars falunation skulle implodera!
Delmar
Warsawpact skrev:Delmar skrev:Warsawpact skrev:Janne.S skrev:15 stycken UH-60M med lull lull till det priset är ett fynd.....dessutom så är de säkert levererade inom ett år och piloterna utbildade!
Hehehe, mest för skrämsel/coolfaktorn eller?
I så fall den Sydafrikanska versionen. De gjorde en grundligt, och oerhört behövlig, uppgradering av Hind. UUuuuuuurfräcka!
Den Hinden var ju as-cool!!!
Jag kommer ihåg en dag i Boden för allt för många år sedan när jag fick möjlighet att följa med en kille på AF1 upp i en HKP-9.
Det var den bästa åktur jag har haft. Flyga i nästa 200 knyck och titta upp på trädtopparna.
Jag lovar att det slår alla berg och dalbanor i hela världen.
/Bosse
Marlin
Av någon anledning påminner Hinden mig av Metal Gear Solid spelen.
Men visst är den sydafrikanska Hinden råbrutalcool. Tänk om de bara kunde fläska till med en radar disk på toppen vid rotorbladen så skulle det vara en mini-apache ( fast jävligt stor sådan)
Men visst är den sydafrikanska Hinden råbrutalcool. Tänk om de bara kunde fläska till med en radar disk på toppen vid rotorbladen så skulle det vara en mini-apache ( fast jävligt stor sådan)
Liknande ämnen
» Svenska Blackhawks inte långt borta nu.
» Ännu en modell, ännu en katastrof.....
» Mer flygnytt, F-35 denna gång
» Ännu fler målningsalternativ ?
» svenska armekulörer
» Ännu en modell, ännu en katastrof.....
» Mer flygnytt, F-35 denna gång
» Ännu fler målningsalternativ ?
» svenska armekulörer
IPMS Göteborg :: Modellsnack :: Allmänt
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|