Fallout: New Vegas
+8
Delmar
Kent
cas
Azgaron
Jokkocze
Janne.S
Matt_Public
Warsawpact
12 posters
Sida 4 av 4
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Fallout: New Vegas
Tada!
Äntligen har jag "klarat av" New Vegas en gång.
Dags att fixa till lite så man får ett bättre slut
Och idag kom ju patch 1.2 till steam, så nu kan man väl överväga att bygga en gubbe med energivapen till nästa gång.
Dags att fixa till lite så man får ett bättre slut
Och idag kom ju patch 1.2 till steam, så nu kan man väl överväga att bygga en gubbe med energivapen till nästa gång.
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
CAS skrev:Tada!
Välkommen ut ur buren!
Matt_Public- Master of DNF
CAS skrev:Och idag kom ju patch 1.2 till steam, så nu kan man väl överväga att bygga en gubbe med energivapen till nästa gång.
Vänta ett halvår innan du fortsätter, fortsätt whiffa nu!
Jokkocze
Matt_Public skrev:
Välkommen ut ur buren!
För ett ögonblick läste jag "ut ur Van Buren", och jag hade ju inte gråtit om det var den versionen jag hade spelat, men det här var inte dumt alls.
Jokkocze skrev:
Vänta ett halvår innan du fortsätter, fortsätt whiffa nu!
Du menar att jag skall ge mig på de andra sluten då va?
Jo, det tog ju några timmar att komma till lvl 30...
cas- Vicesheriff
Oj, trodde att det var janne som tagit sig ur beroendet.
Vänta ett tag innan du spelar mer iaf
Vänta ett tag innan du spelar mer iaf
Jokkocze
Men då blir jag ju tvungen att måla getingränder på min wyvern, eller fixa landställen från helvetet till tigercaten, eller ta hand om nåt annat avstannat projekt...
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
LOL, jag har redan tagit mig ur beroendet...jag bygger för fulla muggar
Janne.S- Moderator
Men hur går det med whiffen då?Janne.S skrev:LOL, jag har redan tagit mig ur beroendet...jag bygger för fulla muggar
Jokkocze
Den ligger på is....det tog stopp när jag skulle börja slipa allt jag spacklat. Kände att jag behövde få klar en modell innan jag gav mig på det spackel monstret....den ska ju bli metallren så det blir en stundes gnuggande för att få ytan perfekt på whiff-16 :/
Janne.S- Moderator
Åter till topicen...
Har ett ganska så ångestladdat problem med Fallout:New Vegas.
Följande:
Tips / hjälp vore fint!
Följande:
- Spoiler:
- Det är så att jag varvat NW för ett tag sedan. Nu när jag ca 3 månader senare har laddat ner lite extra content i form av DLC, startar upp spelet, laddar senaste laddningen ( Som är det sista uppdraget precis utanför träportarna till Legates Camp).
När jag då börjar spela så kommer det upp ett meddelande att det finns en ny radiosignal som måste undersökas, allt är ok hittills, men när jag jag den sista bossen ( Legate) så tar ju liksom spelet slut.
Problemet är ju att jag INTE kan back-track ifrån Legates Camp, sedan ut ur den stora dammen. Iom att Legates är min enda save så finns det ingen tidigare innan som jag kan ladda. Och när man klarat Legates Camp så tar ju liksom spelet slut.
Ruggigt jobbigt.
Verkar som om det inte går att fortsätta spelet efter man klarat det så som det gick att göra på Fallout 3.
Tips / hjälp vore fint!
Senast ändrad av Warsawpact den tor 11 aug 2011, 22:06, ändrad totalt 1 gång
Warsawpact- Starwarsviritous
Hejsan!
Jag känner mig hjälplöst efter.....
Spelar just nu Fallout3, har kommit till "sista" delen "Take it back", och är på Lvl21.
Har tilläggen "Anchoranche" och "förlängningen" (kommer inte ihåg just nu vad det heter).
Sedan kommer jag att skaffa "Las Vegas".
Vilket underbart spel, bland det absolut bästa jag hittills spelat!
Men det går ut över modellandet....
Hörs!
Stefan
Spelar just nu Fallout3, har kommit till "sista" delen "Take it back", och är på Lvl21.
Har tilläggen "Anchoranche" och "förlängningen" (kommer inte ihåg just nu vad det heter).
Hörs!
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Phantom2 skrev:Hejsan!
Hörs!
Stefan
Heheh, dags att plöja ner med tid framför tv'n / datorn !
Du kan i allafall spela dina expansions, till skillnad ifrån mig. Har förmodligen flummat till det med saves och en stor bug ifrån utvecklarnas sida gör att jag inte kan spela de expansions till NW.
Senast ändrad av Warsawpact den tor 11 aug 2011, 22:51, ändrad totalt 1 gång
TRodde P-51:an var tillräcklig för att slita bort dig från datorn
Janne.S- Moderator
Warsawpact skrev:Åter till topicen...
Följande:
- Spoiler:
Det är så att jag varvat NW för ett tag sedan. Nu när jag ca 3 månader senare har laddat ner lite extra content i form av DLC, startar upp spelet, laddar senaste laddningen ( Som är det sista uppdraget precis utanför träportarna till Legates Camp).
När jag då börjar spela så kommer det upp ett meddelande att det finns en ny radiosignal som måste undersökas, allt är ok hittills, men när jag jag den sista bossen ( Legate) så tar ju liksom spelet slut.
Problemet är ju att jag INTE kan back-track ifrån Legates Camp, sedan ut ur den stora dammen. Iom att Legates är min enda save så finns det ingen tidigare innan som jag kan ladda. Och när man klarat Legates Camp så tar ju liksom spelet slut.
Ruggigt jobbigt.
Verkar som om det inte går att fortsätta spelet efter man klarat det så som det gick att göra på Fallout 3.
Tips / hjälp vore fint!
Ett enkelt svar på det där. Du laddar ner den här och installerar den som andra moddar till spelet. (Vilket jag hoppas att du vet hur man gör, så att du inte missar det bästa med gamebryo)
Därefter är du noga med att ta en backup på ditt sparade spel, ifall något blir fel.
Sen är det bara att fortsätta!
Jokkocze
Janne.S skrev:TRodde P-51:an var tillräcklig för att slita bort dig från datorn
Det är ju just det den är!
HUR skall man hinna med allt roligt när man måste jobba för brödfödan?
Stefan
Stefan E- Linkebodamannen
Phantom2 skrev:Janne.S skrev:TRodde P-51:an var tillräcklig för att slita bort dig från datorn
Det är ju just det den är!
HUR skall man hinna med allt roligt när man måste jobba för brödfödan?
Stefan
funderat på kloning?
MiniStuff- Vicesheriff
Jokkocze skrev:
Ett enkelt svar på det där. Du laddar ner den här och installerar den som andra moddar till spelet. (Vilket jag hoppas att du vet hur man gör, så att du inte missar det bästa med gamebryo)
Därefter är du noga med att ta en backup på ditt sparade spel, ifall något blir fel.
Tack för tipset Jokkoz...men min är till PS3.
Verkar som om det är kört. Fruktansvärt puckat gjort av utvecklarna att inte kunna fortsätta spela efter man klarat storyn.
Kör du på konsol? Då får du skylla dig själv.Warsawpact skrev:Jokkocze skrev:
Tack för tipset Jokkoz...men min är till PS3.
Verkar som om det är kört. Fruktansvärt puckat gjort av utvecklarna att inte kunna fortsätta spela efter man klarat storyn.
För att försvara utvecklarna. Med tanke på vilka mängder saker som hade varit tvungna att skrivas om för att det skulle fungera rent story/lore-mässigt är det inte så konstigt att man inte får fortsätta. Dock känner jag inte riktigt igen det slut du skrev om, så är du säker på att du verkligen kommit fram till PONR?
Jokkocze
Jokkocze skrev: Dock känner jag inte riktigt igen det slut du skrev om, så är du säker på att du verkligen kommit fram till PONR?
Japp. Efter jag pratat med sista bossen så rullar credit texten och en berättarröst börjar prata om hur det blev med "The Lone Wanderer"
Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Sida 4 av 4
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet
|
|