IPMS Göteborg
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Revell 1/32 General Dynamics F-16XL

+3
Azgaron
cas
Jokkocze
7 posters
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

Revell 1/32 General Dynamics F-16XL - Sida 3 Empty Sv: Revell 1/32 General Dynamics F-16XL

Inlägg av Matt_Public ons jan 05 2011, 16:39

Trivsamt kontor det där!

Önskemål: Comanche! Maximum Overkill. Very Happy
Matt_Public
Matt_Public
Master of DNF


Till överst på sidan Gå ner

Revell 1/32 General Dynamics F-16XL - Sida 3 Empty Sv: Revell 1/32 General Dynamics F-16XL

Inlägg av Azgaron ons jan 05 2011, 17:59

Attans tjusig cockpit Jocke! Ser fram emot mer när du pausat färdigt! Smile

Håkan
Azgaron
Azgaron
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009


Till överst på sidan Gå ner

Revell 1/32 General Dynamics F-16XL - Sida 3 Empty Sv: Revell 1/32 General Dynamics F-16XL

Inlägg av cas ons jan 05 2011, 18:11

Det blev ju riktigt bra!
Comanche:n har ju en härlig air av misslyckande över sig och det är man ju alltid svag för Laughing
cas
cas
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Revell 1/32 General Dynamics F-16XL - Sida 3 Empty Sv: Revell 1/32 General Dynamics F-16XL

Inlägg av Janne.S ons jan 05 2011, 21:25

Just ja, jag ska leta rätt på dekalerna!
Jag gick i däck i förrgår med 39 graders feber så det föll liksom bort......
Janne.S
Janne.S
Moderator
Moderator


Till överst på sidan Gå ner

Revell 1/32 General Dynamics F-16XL - Sida 3 Empty Sv: Revell 1/32 General Dynamics F-16XL

Inlägg av Jokkocze ons jan 05 2011, 22:00

Janne.S skrev:Just ja, jag ska leta rätt på dekalerna!
Jag gick i däck i förrgår med 39 graders feber så det föll liksom bort......
Eh? Ingen fara, känner inte för att bygga en stor kärra som behöver ett halvt kilo spackel för att få ihop bara Razz

Och stolen har jag inga färger till, behöver grönt och blått och brunt och ugh!
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Revell 1/32 General Dynamics F-16XL - Sida 3 Empty Sv: Revell 1/32 General Dynamics F-16XL

Inlägg av Jokkocze ons jul 27 2011, 16:21

Fundering angående framtida galenskaper här.

Finns det styren/mässing/whatever-rör med en 0.8-1mm innerdiameter?
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Revell 1/32 General Dynamics F-16XL - Sida 3 Empty Sv: Revell 1/32 General Dynamics F-16XL

Inlägg av MiniStuff ons jul 27 2011, 17:07

tror inte det finns ihålig styrene i den dimensionen men däremot finns det i olika metaller, kolla här: Albion Alloys


Vet inte om någon har det i Sverige än, har funderat på det fast jag vet inte om marknaden är speciellt stor. Kan iaf beställa det via en av mina leverantörer.

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Revell 1/32 General Dynamics F-16XL - Sida 3 Empty Sv: Revell 1/32 General Dynamics F-16XL

Inlägg av Jokkocze ons jul 27 2011, 19:30

Där fanns det ja! Vad kan det vara för leveranstid om du tog hem, tror du? Och hur mycket hade du själv lagt på priset? Razz
"MBT10 1.0mm x 0.8mm x 305mm (3 Pieces) €6.60" hade kunnat vara intressant nämligen.
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Revell 1/32 General Dynamics F-16XL - Sida 3 Empty Sv: Revell 1/32 General Dynamics F-16XL

Inlägg av MiniStuff ons jul 27 2011, 21:39

Jokkocze skrev:Där fanns det ja! Vad kan det vara för leveranstid om du tog hem, tror du? Och hur mycket hade du själv lagt på priset? Razz
"MBT10 1.0mm x 0.8mm x 305mm (3 Pieces) €6.60" hade kunnat vara intressant nämligen.

hade du frågat för ca 1 vecka sedan så hade jag sagt om en vecka ungefär .... men nu har jag precis fått en leverans med påfyllning från det stället så jag kan inte svara med säkerhet när det kan bli nästa gång. Jag tippar på att det blir lite påfyllning strax efter Modell Gbg men sen kan det dyka upp något eller någon handlar så mycket att jag måste göra det tidigare. Som du ser lite luddigt svar jag vet... Razz

Vad gäller priset så är det ungefär omräknat i SEK till euron x10, euron ligger visserligen lite lägre men räknar jag x10 så har jag så att jag täcker den ganska dyra frakten. Så något direkt jättepåslag är det inte från de priserna.

/Markus

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Revell 1/32 General Dynamics F-16XL - Sida 3 Empty Sv: Revell 1/32 General Dynamics F-16XL

Inlägg av Jokkocze ons jul 27 2011, 22:36

Då kan du plocka hem ett set med såna åt mig när du beställer nästa gång Smile

Ingen brådska öht, då jag inte riktigt har råd att investera i saker jag inte behöver på någon månad Razz
Jokkocze
Jokkocze


Till överst på sidan Gå ner

Revell 1/32 General Dynamics F-16XL - Sida 3 Empty Sv: Revell 1/32 General Dynamics F-16XL

Inlägg av MiniStuff ons jul 27 2011, 22:55

Will do! Lagt den i nästa "leveransvarukorg"

_________________
MiniStuff
MiniStuff
Vicesheriff


Till överst på sidan Gå ner

Revell 1/32 General Dynamics F-16XL - Sida 3 Empty Sv: Revell 1/32 General Dynamics F-16XL

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet
 
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet