Kroot shaper
+4
Jokkocze
Azgaron
MiniStuff
Matt_Public
8 posters
Sida 1 av 1
Kroot shaper
Hej och välkomna till naturrutan!
Idag ska vi ta en titt på en lustig liten krabat av släktet Krootis aviana.
Tala tyst och undvik gärna hastiga rörelser, han ser liksom redigt grinig ut.
Dagens studieobjekt är en "shaper". Dessa är tydligen krooternas motsvarighet till Anna Skipper. Detta är av största vikt då krooternas DNA-strängar är fulla av glapp som fylls på genom ett hejdlöst snattande av genetisk källkod från dagens rätt.
Hälften mattant, hälften hockeyback och 100 procent gruppbefäl. Nog med prat! Bilder:
Vi vågar oss nog lite närmare:
Japp, där har ni honom. Nu tycks han har fått nog och vinglar smidigt vidare, gnolandes sina förfäders hemska kampsånger.
Idag ska vi ta en titt på en lustig liten krabat av släktet Krootis aviana.
Tala tyst och undvik gärna hastiga rörelser, han ser liksom redigt grinig ut.
Dagens studieobjekt är en "shaper". Dessa är tydligen krooternas motsvarighet till Anna Skipper. Detta är av största vikt då krooternas DNA-strängar är fulla av glapp som fylls på genom ett hejdlöst snattande av genetisk källkod från dagens rätt.
Hälften mattant, hälften hockeyback och 100 procent gruppbefäl. Nog med prat! Bilder:
Vi vågar oss nog lite närmare:
Japp, där har ni honom. Nu tycks han har fått nog och vinglar smidigt vidare, gnolandes sina förfäders hemska kampsånger.
Matt_Public- Master of DNF
Sv: Kroot shaper
Krooter är hårdast av hårda utan behov av motorstyrt mega-armour!
oj vad sugen jag blev på att fortsätta med mitt Kroot-monster och dess åkare. satan för alla julklappshandlande kunder!
oj vad sugen jag blev på att fortsätta med mitt Kroot-monster och dess åkare. satan för alla julklappshandlande kunder!
MiniStuff- Vicesheriff
Intressant figur Mattias! Ser ut att kunna bli hur grym som helst!
Får väl hoppas att du hittar lite tid till byggande också, Markus!
Håkan
Får väl hoppas att du hittar lite tid till byggande också, Markus!
Håkan
Azgaron- Hedersomnämnande Modell Göteborg 2009
Jokkocze skrev:Krooterna är ena fula jäklar.
Nu tog du väl i ändå? De står bara inför lite utmaningar inom skönhetsområdet.
Dessutom så kompenserar de fullgott med rå charm och låga begravningsomkostnader.
Matt_Public skrev:
Dessutom så kompenserar de fullgott med rå charm och låga begravningsomkostnader.
Instämmer till fullo, riktigt råcoola är de. Speciellt deras rasta flätor i ben.
Tur att Tau har dem annars skulle det inte vara så mysigt för en Tau arme att hamna i close combat.
(men å andra sidan, med deras extrema vapen så hinner ingen fiende in i close combat)
Warsawpact- Starwarsviritous
Ser ut som en Predator med underbett?
Fast jag kan å andra sidan inte nåt om WH40K =)
Fast jag kan å andra sidan inte nåt om WH40K =)
sådär en 30 olika..
cas- Vicesheriff
CAS skrev:Ser ut som en Predator med underbett?
*garv*
En dödsbringande duschdrunknare?
Det kommer att bli bra det här Matt... Det känner jag på mig
Kommer han att hänga i gäng med några fler gubbar, eller kommer han att bli ett ensamt mobboffer för dina Space Marines?
Kommer han att hänga i gäng med några fler gubbar, eller kommer han att bli ett ensamt mobboffer för dina Space Marines?
Joppo
Joppo skrev:Kommer han att hänga i gäng med några fler gubbar, eller kommer han att bli ett ensamt mobboffer för dina Space Marines?
Va? Närå, inga såna fasoner. Han har redan sällsis av en kroot-oxe med ryttare och lär få ett redigt följe vad det lider.
Hej igen!
Jag hann trots, mitt otäcka schema för gårdagen, få några droppar färg på den lille likätaren.
Jag lyckades också finna tid till att tappa honom i golvet, vilket gav upphov till en del läskiga kroppsskador.
Tuff som han så gav krooten inte ett ljud ifrån sig. Jag lät desto mer, och värre (tur att sonen är härdad).
Efter lite superlim och omvårdnad ser han ut såhär:
Lite mer detaljmålning och ett par washer återstår fortfarande, men det ska nog gå fort och smidigt. Hoppas jag.
Jag hann trots, mitt otäcka schema för gårdagen, få några droppar färg på den lille likätaren.
Jag lyckades också finna tid till att tappa honom i golvet, vilket gav upphov till en del läskiga kroppsskador.
Tuff som han så gav krooten inte ett ljud ifrån sig. Jag lät desto mer, och värre (tur att sonen är härdad).
Efter lite superlim och omvårdnad ser han ut såhär:
Lite mer detaljmålning och ett par washer återstår fortfarande, men det ska nog gå fort och smidigt. Hoppas jag.
Joo, uppdateringarna duggar tätt här minsann...
Såhär ser han ut idag:
"Ser ut som om han trampat ihjäl en krutong-sallad", sade lillgrabben. Han kan ha rätt...
Julklappsbössan pryddes med dekaler för att öka Sci Fi-faktorn ett snäpp:
Detaljbild på axelskydd med gruppbeteckning (eller någonting ditåt, jag kan inte läsa krootska).
Med lite tur så blir jag klar i år.
Såhär ser han ut idag:
"Ser ut som om han trampat ihjäl en krutong-sallad", sade lillgrabben. Han kan ha rätt...
Julklappsbössan pryddes med dekaler för att öka Sci Fi-faktorn ett snäpp:
Detaljbild på axelskydd med gruppbeteckning (eller någonting ditåt, jag kan inte läsa krootska).
Med lite tur så blir jag klar i år.
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan svara på inlägg i det här forumet